  • Data: 2010-06-07 12:42:39
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MariuszM" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    news:huii8i$dhc$2@news.onet.pl...

    > Mojego brata ciotecznego pogryzł - po twarzy - pies, który nigdy nie
    > skrzywdził nawet muchy. Chłop ma 30 kilka lat, psa dawano nie ma, a blizny
    > pozostały.
    > Coś się owczarkowi nie spodobało i zaatakował.
    > Zwierzę to zwierzę, coś mu się ubzdura i atakuje.

    Dokladnie kolego, swego czasu bywalem u znajomego z psem w domu dosc
    regularnie. Psisko wielkie, ale raczej z tych spokojnych, nigdy nie
    szczekal, za pierwszym razem obwachal mnie i nigdy podczas wizyt nie
    zainteresowal sie mna. Ktoregos dnia po prostu zlapal mnie zebami za ramie,
    kiedy siegalem kawe ze stolu. Zagoic sie zagoilo, ale nigdy nie wiesz co
    takiemu zwierzeciu do lba strzeli.

    Pozdrawiam
    Kamil