eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer03.fr7!news.highwinds-media.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d06929$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d07cc2$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <naq3nu$846$1@node2.news.atman.pl>
    <56d1e250$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <natgmk$mh8$1@node2.news.atman.pl> <nauif4$s44$1@mx1.internetia.pl>
    <56d2d9ab$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <1btqgixb4q0xk$.1owa54pqx4zea$.dlg@40tude.net>
    <56d32d00$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 28 Feb 2016 19:55:12 +0100
    Message-ID: <1h81favusui43.dinrc6ggenu9$.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1456685716 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 89.77.179.152:6213
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2229
    X-Received-Body-CRC: 708374076
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577608
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 28 Feb 2016 18:23:12 +0100, Marcin N napisał(a):

    > W dniu 2016-02-28 o 17:09, Tomasz Pyra pisze:
    >> Tylko po co miałoby to być 1.8, jak może być 1.0t?
    >
    > Nie pytaj mnie, tylko inżynierów Toyoty. Oni wstawiają 1.8.

    Ale to nie jest to taki klasyczny silnik wolnossący.

    > Na co komu turbo, skoro ten silnik ma pracować w wąskim zakresie obrotów?

    No właśnie na to.
    Bo wbrew pozorom to silnik turbo lubi tylko wąski zakres obrotów.
    A dlatego Toyota poszła w silnik Atkinsona, bo potrzebowali też szerokiego
    zakresu obrotów, tyle że ze sprawnością w zakresie niższych obrotów.
    A słabą moc maksymalną takiego zestawu skompensowano pomocnicznym silnikiem
    elektrycznym.

    Bo obecne hybrydy to takie pół-hybrydy - zwykły silnik spalinowy z
    mechanicznym przeniesieniem napędu, jedynie wspomagany przez silnik
    elektryczny.
    A sądzę, że w przyszłości raczej pójdzie to w stronę przekładni
    elektrycznej i silników elektrycznych jako jedynego napędu, to wtedy
    agregat zasilający to na pewno będzie silnik turbo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: