    From: RadoslawF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Date: Fri, 20 May 2011 14:50:21 +0200

    Dnia 2011-05-20 13:17, Użytkownik The_EaGle napisał:

    > Czy byś używał jak byś nie posiadał? No wiec sam sobie odpowiedz.

    Zdarza się że używam sprzęty których nie posiadam na własność.
    Było też jak chorowałem i nie bardzo mogłem chodzić a jeżdżeniu
    nie wspominam to sprzęt stał w garażu z którego wyjeżdżał
    dwa razy w sezonie. Płaciłem za ubezpieczenie, za badanie
    techniczne, za paliwo płacił kolega który nim na to badanie
    pojechał. No ale fakt że trasę to miał bardzo dziwną bo zamiast
    kilkunastu kilometrów wyszło mu sto kilkadziesiąt. :-)

    > Jak pożyczysz za darmo to wielbić tego co ci pożyczył ale jak wynajmiesz
    > za np 100zł za dobę to koszt będzie ilość dni x 100zł plus paliwo jakie
    > spalisz = całkowity koszt posiadania przez tą ilość dni motocykla.
    >
    > Jak masz na własność to ponoszisz XXXXX PLN kosztów rocznie. Są to
    > koszty związane ze wszystkim co ma motocyklowe w nazwie ;)

    Owszem, z zastrzeżeniem że koszty paliwa ponoszę tylko jak
    jeżdżę. I to niezależnie czy mój czy pożyczony.