  • Data: 2011-05-19 11:59:41
    Temat: Re: Pierwszy motocykl, czy warto stary?
    Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ir2gr9$ijs$1@news.onet.pl...

    > Zakładając, że paliłby Ci tylko 5l/100km benzyna na przejechanie tych 70 tys. km
    kosztowałaby ok. 17 000... Nawet jesli masz gaz, to realna oszczędność, którą
    skrupulatnie liczyłem przez pierwsze 10 tys. km posiadaniu gazu wynosi góra 25-30%
    (nie pomniejszona o koszt zakupu instalacji, czyli na gazie byś miał koszt paliwa
    17000 - 30% + około 2 tys za instalację... czyli 14 tysięcy złotych za samo paliwo.
    zostaje 5 tysięcy na całą resztę, czyli:

    > 7 wymian oleju to około 1400 złotych...
    >
    > Eee, coś tu naciągasz :P

    dokładnie, wszystko mniej więcej się zgadza. Wymiana oleju kosztowała
    mnie tyle co sam olej (98-120 zł)...