    From: grzech <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pierwszy motocykl - chopper - prośba o radę
    Date: Thu, 19 Jul 2012 00:26:57 -0700 (PDT)

    > Mój teść planuje zakup używanego Choppera. Będzie to jego pierwszy motocykl. Jego
    budżet oscyluje wokół kwoty 20000zł. Czy możecie mi polecić jakiś model? Teść ma 50
    lat, waga około 85kg. Poszukuje motocykla, którym będzie mógł wyjeżdżać na weekendowe
    wycieczki po okolicy.

    Z mniejszych XVS650, troszkę lepszy w prowadzeniu, ładniejszy i
    wygodniejszy Bulwar 800 albo
    znajoma sprzedaje ze względu na problemy z kolanem - czeka na operację:
    (
    http://allegro.pl/harley-davidson-883-sportster-i249
    1314686.html

    ____