  • Data: 2009-10-02 05:38:30
    Temat: Re: Pierwszy motocykl
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka
    "RadoslawF"
    Tyle że do pojazd poruszającego się na drodze trzeba mieć dokumenty w tym
    OC. Do pojazdu przewożonego na lawecie trzeba mieć dowód i OC ? Mam
    wątpliwości.
    A zlecenie przewiezienia pojazdu nie wystarczy ?

    Miec watpliwosci rzecz ludzka...niurom juz napisal a ja powtorze:

    "pojazd zarejestrowany ma obowiazek"

    i na tym zeruja policmajstry bo otrzymac "czasowki" to chwila ale nie kazdy
    pamieta ze to nie wszystko zeby jechac na BT

    T.