    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo/zagadka
    Date: Wed, 21 Aug 2024 07:18:06 +0200

    On Tue, 20 Aug 2024 23:01:48 +0200, RadosławF wrote:

    > Teoretycznie.

    > I to pisze człowiek który prowadzi zawodowo samochód.
    > Nie nauczyli że masz się upewnić czy tam gdzie jedziesz masz
    > miejsce?

    No to się upewniasz, a słuczka i tak jest, jakby to mało było przy
    skrętach w lewo :-)

    01m/data=!3m1!1e3?entry=ttu

    > No i?

    no i skręcic w lewo trzeba daleko za geometrycznym srodkiem
    skrzyżowania, minąć się prawymi stronami trudno, sznureczek pojazdów
    się zdarza, blokowanie wzajemne też się zdarza.
    Na szczęscie kierowcy trochę myślą, albo się stosują do
    "nauczyli że masz się upewnić czy tam gdzie jedziesz masz miejsce"

    J.