-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvg8nv$j0d$1@usenet.news.interia.pl>
<581baf17$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<nvgb6g$nse$1@node1.news.atman.pl> <nvkgq4$90r$1@usenet.news.interia.pl>
<nvktdt$a5p$1@node1.news.atman.pl> <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
From: PlaMa <b...@w...pl>
Date: Sat, 5 Nov 2016 18:47:55 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <581e1b51$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83-238-161-154.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1478368081 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 83.238.161.154:59151
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2431
X-Received-Body-CRC: 173175110
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591715
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-05 o 16:40, JaTy.CKmK pisze:
>> Na "zdrowy rozum" to nawet tak, ale nikt do tej pory nie przedstawił
>> przekonywującego dowodu, że przejechanie "grubej linni" to włączanie się
>> do ruchu.
> przecież pewnie nigdzie (a jeśli już to błąd) jeśli jest pas rozbiegowy
> (nb. to on jest po to aby umożliwić płynne i "w biegu" na suwak
> włączenie się do ruchu)
Na suwak? Albo ja inaczej rozumiem jazdę na suwak albo chyba lekko tu
przesadziłeś.
> to od "właściwych" pasów oddzielony jest
> początkowo linią ciągłą nieprzekraczalną (w celu uzyskania prędkości
> równej lub większej niż na głównych pasach i następnie zmiana pasa ruchu
> w celu włączenia się (suwak) w ciąg pojazdów "mających pierwszeństwo - i
> na co tu potrzebne są dowody? -
Pierwszeństwo wynika na pewno z Art. 22. 4. PORD, mówimy jednak o
sytuacji (z tego samego ustępu zresztą) czyli dwa samochody, z dwóch
stron, chcą zająć ten sam pas.
> a tak a pro po przysypanych linii śniegiem - tu jest tak samo jak ze
> znakami pionowymi, czy jak po zamieci zasypane jest ograniczenie
> prędkości to za przekroczenie nie można dostać mandatu bo znak niewidoczny?
Na ja bym nie przyjmował :)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 18:53 PlaMa
- 05.11.16 18:54 Shrek
- 05.11.16 19:00 PlaMa
- 05.11.16 19:11 r...@k...pl
- 05.11.16 19:10 r...@k...pl
- 05.11.16 19:15 r...@k...pl
- 05.11.16 20:07 Dalok
- 05.11.16 20:21 Shrek
- 05.11.16 20:26 Shrek
- 05.11.16 20:42 Dalok
- 05.11.16 21:02 r...@k...pl
- 05.11.16 20:59 r...@k...pl
- 05.11.16 21:21 xyz
- 05.11.16 21:30 Shrek
- 05.11.16 21:34 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=