-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Sat, 5 Nov 2016 17:09:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <nvl07f$a5p$4@node1.news.atman.pl>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvg8nv$j0d$1@usenet.news.interia.pl>
<581baf17$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<nvgb6g$nse$1@node1.news.atman.pl> <nvkgq4$90r$1@usenet.news.interia.pl>
<nvktdt$a5p$1@node1.news.atman.pl> <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1478362159 10425 83.142.198.226 (5 Nov 2016 16:09:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Nov 2016 16:09:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591695
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.11.2016 o 16:40, JaTy.CKmK pisze:
> W dniu 05.11.2016 o 16:21, Shrek pisze:
>
>> Na "zdrowy rozum" to nawet tak, ale nikt do tej pory nie przedstawił
>> przekonywującego dowodu, że przejechanie "grubej linni" to włączanie się
>> do ruchu.
> przecież pewnie nigdzie (a jeśli już to błąd) jeśli jest pas rozbiegowy
> (nb. to on jest po to aby umożliwić płynne i "w biegu" na suwak
> włączenie się do ruchu) to od "właściwych" pasów oddzielony jest
> początkowo linią ciągłą nieprzekraczalną (w celu uzyskania prędkości
> równej lub większej niż na głównych pasach i następnie zmiana pasa ruchu
> w celu włączenia się (suwak) w ciąg pojazdów "mających pierwszeństwo - i
> na co tu potrzebne są dowody? -
Ale to wszystko zachodzi również bez A-7. Po prostu zmieniasz pas masz
ustąpić tym co na nim są - bez znaczenia czy linia grubasza czy cieńsza.
> a tak a pro po przysypanych linii śniegiem - tu jest tak samo jak ze
> znakami pionowymi, czy jak po zamieci zasypane jest ograniczenie
> prędkości to za przekroczenie nie można dostać mandatu bo znak niewidoczny?
A jaki masz pomysł na pozanie zawartości zasypanego śniegiem znaku?
Próbować wlepić ci mandat mogą (choć niepowinni). jak przyjmiesz to...
no cóż...
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 17:12 Shrek
- 05.11.16 17:34 Myjk
- 05.11.16 17:45 r...@k...pl
- 05.11.16 18:13 Shrek
- 05.11.16 18:23 Myjk
- 05.11.16 18:42 r...@k...pl
- 05.11.16 18:45 r...@k...pl
- 05.11.16 18:47 PlaMa
- 05.11.16 18:53 PlaMa
- 05.11.16 18:54 Shrek
- 05.11.16 19:00 PlaMa
- 05.11.16 19:11 r...@k...pl
- 05.11.16 19:10 r...@k...pl
- 05.11.16 19:15 r...@k...pl
- 05.11.16 20:07 Dalok
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=