eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchuRe: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Date: Sat, 5 Nov 2016 17:09:19 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <nvl07f$a5p$4@node1.news.atman.pl>
    References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvg8nv$j0d$1@usenet.news.interia.pl>
    <581baf17$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <nvgb6g$nse$1@node1.news.atman.pl> <nvkgq4$90r$1@usenet.news.interia.pl>
    <nvktdt$a5p$1@node1.news.atman.pl> <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1478362159 10425 83.142.198.226 (5 Nov 2016 16:09:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Nov 2016 16:09:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    In-Reply-To: <nvkuhf$p6o$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.11.2016 o 16:40, JaTy.CKmK pisze:
    > W dniu 05.11.2016 o 16:21, Shrek pisze:
    >
    >> Na "zdrowy rozum" to nawet tak, ale nikt do tej pory nie przedstawił
    >> przekonywującego dowodu, że przejechanie "grubej linni" to włączanie się
    >> do ruchu.
    > przecież pewnie nigdzie (a jeśli już to błąd) jeśli jest pas rozbiegowy
    > (nb. to on jest po to aby umożliwić płynne i "w biegu" na suwak
    > włączenie się do ruchu) to od "właściwych" pasów oddzielony jest
    > początkowo linią ciągłą nieprzekraczalną (w celu uzyskania prędkości
    > równej lub większej niż na głównych pasach i następnie zmiana pasa ruchu
    > w celu włączenia się (suwak) w ciąg pojazdów "mających pierwszeństwo - i
    > na co tu potrzebne są dowody? -

    Ale to wszystko zachodzi również bez A-7. Po prostu zmieniasz pas masz
    ustąpić tym co na nim są - bez znaczenia czy linia grubasza czy cieńsza.

    > a tak a pro po przysypanych linii śniegiem - tu jest tak samo jak ze
    > znakami pionowymi, czy jak po zamieci zasypane jest ograniczenie
    > prędkości to za przekroczenie nie można dostać mandatu bo znak niewidoczny?

    A jaki masz pomysł na pozanie zawartości zasypanego śniegiem znaku?
    Próbować wlepić ci mandat mogą (choć niepowinni). jak przyjmiesz to...
    no cóż...

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: