  • Data: 2010-02-16 16:59:24
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Szmergiel k...@s...com ...

    > Jak to jest, ze w calej Europie jest plynnie, tylko u nas trzeba lamac
    > przepisy.

    hmm, sugerujesz, ze korki sa tylko w Polsce...
    fajnie

    > A to wlasnie dzieki ludziom, ktorzy mysla dokladnie tak jak
    > Ty. Jest ogolne spoleczne przyzwolenie na to i ciezko bedzie zmienic
    > mentalnosc ludzi. A teraz przyklad: jak ma byc plynnie jezeli tworca
    > watku musial sie zatrzymac bo ktos, wbrew przepisom, myslal dokladnie
    > tak jak Ty.

    napisałem jak ma byc plynnie.
    Gdyby opisywana sytuacja była rozwiazana, tak jak napisałem, nikt by na
    nikogo nie trabił, kazdy przejechałby bez problemu i jeszcze maksymalna
    ilosc samochodów przejechałaby przez skrzyzowanie w jednej fazie swiateł.