    From: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Tue, 16 Feb 2010 12:54:23 +0100

    On 2010-02-15 12:17, Budzik wrote:
    > Użytkownik Krzysztof Szmergiel k...@s...com ...

    > Mam wrazenie ze juz nie zrozumiesz.
    > Po to marjan miał wjechac na prawy pas a SUV na lewy, aby obaj mogli zrobic
    > to jednoczesnie, zjechac ze skrzyzowania dajac szanse na przejechanie
    > skrzyzowania kolejnym kierowcom. Przypomianm - plynnosc ruchu.
    > Gdyby robili odwrotnie czyli marjan pakowałby sie na prawy pas, SUV na lewy
    > to cała operacja przejechania skrzyzowania trwałaby 3 x dłuzej i pewnie 2
    > kolejne auta juz by w fazie zielonego nie przejechały.

    Jak to jest, ze w calej Europie jest plynnie, tylko u nas trzeba lamac
    przepisy. A to wlasnie dzieki ludziom, ktorzy mysla dokladnie tak jak
    Ty. Jest ogolne spoleczne przyzwolenie na to i ciezko bedzie zmienic
    mentalnosc ludzi. A teraz przyklad: jak ma byc plynnie jezeli tworca
    watku musial sie zatrzymac bo ktos, wbrew przepisom, myslal dokladnie
    tak jak Ty.

    K.