  • Data: 2010-02-15 13:05:17
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl719d$246$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja sobie przypominam, jak mnie uczono, że:
    > - na skrzyżowaniach niekierowanych oraz na skrzyżowaniach z
    > sygnalizatorami niekierunkowymi neleży zająć skrajny pas zgodnie z tym, z
    > ktorej strony sie na nieogo wjeżdza
    > - na skrzyżowaniach kierowanych z sygnalizatorami kierunkowymi mozna zająć
    > dowolny pas
    > I wg mnie jest to bardzo (albo jeszcze bardziej) sensowne.
    > Ktoś potwierdzi, ze tak było?
    > Nie mam dowodów, bo to byly słowa instruktora, a jak wiadomo Ci akurat
    > potrafią głupoty gadac. W tym wypadku wydawało mi sie to takie jasne, ze
> [...]

    Jeśli instruktor gada głupoty, a jest to osoba poza prawnikiem piszącym
    zmiany w ministerstwie najbardziej na bieżąco to pozostaje Ci sluchać
    przekupki na targowisku. Lepszy instruktor od policjanta, bo ci gwiazdując w
    mediach wyjątkowo bredzą. To instruktorzy uczą zachowania na drodze, a nie
    prawnicy. Oczywiście są lepsi i gorsi, są łamiący przepisy(zielona strzałka,
    rozmowa przez komórkę), ale mają większą wiedzę od reszty.
    neelix