  • Data: 2014-10-16 00:15:31
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-15 19:48, John Kołalsky wrote:

    > Nie w tym sensie, że nie spieprzy z tego przejścia przed szybkim
    > samochodem ?

    Pewnie jak da radę to spieprzy. Podobnie jak osobówka przed TIRem
    wyprzedzającym po lewej stronie wysepki. Tyle, że nijak nie definiuje to
    że osobówki są gości na jezdni przeznaczonej dla TIRów. Ja wiem, ze
    generalnie "duży może wiecej", ale cywilizacja polega na tym, że
    przynajmniej według prawa, niekoniecznie.

    > Od razu boli, bądźmy ROZSĄDNI. Jeśli droga hamowania samochodu to np
    > TRZYDZIEŚCI metrów a pieszego JEDEN to się pieszym stawia rogatki a nie
    > wypuszcza ich na przejście.

    Tir też ma dłuższą drogę hamowania, a jednak nie daje mu to pierwszeństwa.

    > Zakaz chodzenia w dresie ?

    Zakaz napierdalania ludzi bejzobolami i rozjeżdzania pieszych?

    > Ja się zdroworozsądkowo przyłączam.

    Powodzenia:P Choć z taki argumentami to powodzenia ci nie wróżę.

    Shrek.