eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt. › Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 Oct 2014 23:26:56 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    In-Reply-To: <m137ka$h06$2@node2.news.atman.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410082317260.3764@quad>
    References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
    <m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
    <m0kfg8$db5$1@usenet.news.interia.pl>
    <5430f864$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <543163da$0$3165$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0rpg6$5ec$1@node2.news.atman.pl>
    <54317a05$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0rvtr$jka$1@node1.news.atman.pl>
    <543197e3$0$3172$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0s6vs$ree$1@node1.news.atman.pl>
    <5431a6bc$0$18090$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0sa45$mqq$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1410070139450.3468@quad>
    <m0vq7r$4db$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1410071438080.2900@quad>
    <m137ka$h06$2@node2.news.atman.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1412803652 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 25084 83.15.167.123:61013
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546487
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 8 Oct 2014, Shrek wrote:

    > On 2014-10-08 11:29, Gotfryd Smolik news wrote:
    >
    >> Powołaliby biegłego, który by wyliczył o ile maks można przyspieszyć
    >> od krawędzi skrzyżowania do miejsca w którym auto jest na fotce,
    >> nie zapominając o konieczności ponownego zwolnienia do max przed
    >> krawędzią skrzyżowania ;>
    >
    > Czyli uznajesz, że jest 70 przed skrzyżowaniem a na skrzyżowaniu 90?

    Skądinąd pisałem trochę ironicznie :)
    Zajrzałem do przepisu i... nie uznaję.
    Powód: określenie "do skrzyżowania".
    Litera przepisu, która ostatnio tak nie spodobała się któremuś
    grupowiczowi, że komputerami w sądzie straszył ;)

    Ad rem.
    Jak był, nomen omen, do niedawna ("do", nieprawdaż? ;)) przepis
    o nakazie jazdy na włączonych światłach "do ostatniego dnia lutego",
    to obowiązywał on "ostatniego dnia lutego", czy nie obowiązywał?
    Jak kto woli, granica zbioru wyznaczonego w tekście prawniczym
    określeniem "do" jest otwarta czy zamknięta?
    Z tego powodu była zresztą, że tak przypomnę, nowelizacja PoRD
    w zakresie rzeczonej daty, bo jeszcze wcześniej było "do
    1. marca", co skutkowało zdziwieniem, że 1. marca nakładano
    jeszcze mandaty :P

    Skoro więc ograniczenie prędkości obowiązuje "do skrzyżowania"
    (a tak widzę w tekście rozporządzenia), zaś "do" oznacza
    granicę zamkniętą (razem ze skrzyżowaniem), no to "skoków
    prędkości" się nie stwierdza :D

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: