  • Data: 2014-10-10 02:58:50
    Temat: Re: Pierwszei?1stwo pieszych przed przeji?1ciem.
    Od: "Witolko" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ac9e6331-154a-4155-b7d4-b2453b11f5df@googlegrou
    ps.com...

    > Wcześniej było "do życia" i nie było absurdów ?
    > W którym kraju nie ma absurdów ?
    --------------------------------
    k. My będziemy mieli jeden więcej.
    ---------------------------------
    W. Narazie nie wiadomo. Zobaczymy co parlament uchwali.
    k. Bo dla potencjalnego jednego pieszego będzie
    musiało zatrzymać się nieraz wiele samochodów. Spowoduje to wyemitowanie w
    <ciach>
    ruszania. Przez 55 lat życia nie zauważyłem żeby przejście przez jezdnie na
    pasach i nie tylko stanowiło dla mnie jakiś problem.
    Jak pojazdy mają się grupować żeby luki były to niech
    w przepisie będzie ze jak jest więcej niż dwudziestu pieszych to się ich
    hurtem przepuszcza. A jak tylu nie ma to czekają na okazję albo aż się ich
    tylu uzbiera.
    W. Zgłoś to posłom lub odpowiedniej organizacji. Może ich przekonasz.
    Wszystko zależy od wielu czynników, m.in. gęstości, szybkości ruchu,
    spostrzegawczości, inteligencji, szczęścia, itd.
    Ty nie zauważyłeś problemu, ale niektórzy posłowie zauważyli.
    Widocznie ludzie, organizacje to zgłaszają. Może ze statystyk wypadkowości
    to wynika.