  • Data: 2014-10-07 14:37:03
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Oct 2014, neelix wrote:

    > Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał
    >
    > Mnie to nie interesuje. Przypadki znam z mediów.

    Nie, znasz je z durnych (bo błędnych, i nie wiadomo czy z nieświadomości,
    czy przeciwnie - z rozmysłem nagłośnonych błędnych przekonań rodziny
    tych dzieci) komentarzy redachtórów.

    > 13-letnie dziecko ma do spłaty 20 tys. zł!

    Najbliższa prawdy może być wersja że jakiś kombinator posłał pod
    adresem dziecka takie "przedsądowe wezwanie do zapłaty", licząc
    że opiekunowie dziecka mają tyle pojęcia jak Ty prezentujesz,
    czyli zajmą swoje stanowisko przed zajrzeniem do przepisu
    i dobrowolnie podpiszą jakiś kwit z zobowiązaniem "za dziecko"
    (nadal nie zobowiązujący dziecka).
    Przepis jest jak napisał P.B., prosty i jasny.
    Dziecko wśród spadkobierców z automatu oznacza konieczność
    zapłacenia komornikowi (za spis inwentarza), ale również
    z automatu blokuje "długi przewyższające wartość czynną spadku"
    czy jak tam to w KC idzie.

    pzdr, Gotfryd