  • Data: 2014-10-05 16:21:25
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1123181385.20141005140838@pik-net.pl.invalid...

    > Będą trupy. Mnóstwo. I niewinni ludzie w więzieniach. Bo matolstwo już
    > przy obecnych przepisach włazi na przejścia prosto pod koła. A jak
    > sobie wbiją w te ostatnie 3 szare komórki, że mają bezwzględne
    > pierwszeństwo, to z pełnym przekonaniem, że samochód może przecież
    > stanąć w miejscu, będę włazić pod koła.
    > Jak tylko ten kretyński przepis wejdzie, to kupuję kamerkę do samochodu.

    Ja już mam i co z tego? Zakwestionują legalność nagrania no i przecież
    zbliżałeś się do przejścia. Kamera nie zlikwiduje stania w korku do
    przejścia, które jest co 100 m. To będą korki większe niż do skrzyżowania!
    Przez skrzyżowanie przejeżdża sznur samochodów a tu będzie sznur stojących i
    oczekujących na świętą krowę. Po jednym pieszym w odległości 10 m będzie
    szedł drugi i następny i następny, a część pójdzie dalej chodnikiem bez
    przechodzenia a my 100 m będziemy robić na 20 razy. To będzie polowanie na
    lukę. Do tej pory jak jadą auta to przed przejściem zbierze się grupka nawet
    kilku-kilkunastu osób i przechodzą hurtowo tak jak auta jadą hurtowo. Nie
    dziwię się tym, którzy nadal uciekają z POlandii. Tu się nie da żyć! Kraj
    debili.

    neelix