  • 371. Data: 2014-10-21 11:57:59
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:m1u4dh$7m1$3@node2.news.atman.pl...
    > Dlaczego pod pieszych - normalnie - skoro ma pierwszeństwo, to niech ma.

    Prawa pieszego dzisiaj są wystarczające. Nadawanie przywilejów na jezdni
    jest nieuzasadnione i absurdalne. Jako pieszy nie chcę żadnych dodatkowych
    praw. Mogę spokojnie poczekać aż przejadą samochody. Mam swoje prawa na
    chodniku. Jeśli ktoś je zaburza to najczęściej rowerzyści. Zdarzają się też
    niedouczeni parkujący kierowcy, ale na to jest prawo i kary. Wczoraj by mnie
    baba rozjechała rowerem, która zamiast skręcać na skrzyżowaniu po jezdni
    skręcała na chodniku, bo jechała chodnikiem.
    neelix

  • 372. Data: 2014-10-21 12:00:43
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie te statystyki ?

    W archiwach. Zamknięte jako wstydliwe.
    neelix

  • 373. Data: 2014-10-21 12:07:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Protestuję przeciw kolejnemu łataniu budżetu kosztem kierowców. Niech
    > pieniędzy szukają w swoich pensjach!
    Demagogia. Nie chcesz widzieć głównego celu zmiany, czyli zmniejszenia
    ilości wypadków.
    > Jak pieszy będzie uważał
    Na cmentarzu jest trochę takich co uważali.
    > Demagogia. Już światła miały zmniejszyć ilość wypadków., a okazały się
    > tylko
    > propagandą w celu drenażu kieszeni.
    > neelix

    Dlaczego uważasz, że światła nie poprawiły bezpieczeństwa ?
    Czy gorsza widoczność innego pojazdu wg ciebie jest lepsza dla
    bezpieczeństwa
    użytkowników dróg ?

    -------------

    Światła mijania nie są przeznaczone do jazdy w dzień tylko do oświetlania
    drogi. Nie potrzebna jest widoczność z 5 km. Wystarczy z 1km a takie auto
    widać bez pomocy świateł (nie dotyczy niedostatecznej widoczności). Polacy
    nie są wzrokowo upośledzeni i nie wymagają absurdalnych rozwiązań. Nakaz
    świecenia nie podniósł bezpieczeństwa, bo to była lipa i propaganda.
    neelix

  • 374. Data: 2014-10-21 12:13:45
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przej?ciem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ma oslepiac w lusterku, wlasnie dlatego swietnie jest widoczny. Gdy bardzo
    > szybko sie porusza, nie zrobisz mu glupiego numeru typu zajechanie drogi,
    > nagla zmiana pasa. Widzisz go z daleka.
    > Szybszych drogach. Miałem na mysli autostrady i ekspresówki. W dzien
    > swietnie sie sprawdzalo bo pamietam.

    Jeśli jadę przed nim z maksymalną140 to w jaki sposób mogę mu zajechać
    drogę??? Drogowe dla motocyklisty po to by mógł bezpiecznie łamać prawo?
    Dopadła was epidemia absurdów?
    neelix

  • 375. Data: 2014-10-21 12:21:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jest dokladnie odwrotnie, piszę to z własnego doświadczenia :)

    Ale to jest eskalacja głupoty. Zamiast "wszyscy bez świateł" padają już
    propozycje używania drogowych w dzień!!! Niestety wielu już tak jeździ, bo
    prawnie zalegalizowano światłomaniactwo i spadł poziom bezpieczeństwa
    jednośladów. Zgasić światła a będzie bardziej bezpiecznie niż dzisiaj. I
    taniej!
    neelix

  • 376. Data: 2014-10-21 14:01:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jeśli jadę przed nim z maksymalną140 to w jaki sposób mogę mu zajechać
    > drogę??? Drogowe dla motocyklisty po to by mógł bezpiecznie łamać prawo?
    > Dopadła was epidemia absurdów?
    > neelix

    Normalnie możesz mu zajechać bo on jedzie 200 albo 250, oczywiscie zawsze
    mozesz byc zlosliwy i toczyć sie przed nim te 140.

    A jak jedziesz z maksymalna 100 i wyprzedzasz TiRa ?
    Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)

  • 377. Data: 2014-10-21 14:05:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > Nakaz świecenia nie podniósł bezpieczeństwa, bo to była lipa i propaganda.

    Ale nie wszyscy Polacy włączali przy niedostatecznej widoczności bo maja
    wschodnią mentalnośc dlatego teraz jeżdżą cały rok :P
    Czy nakaz świecenia podniósł bezpieczeństwo czy nie, tego nie udowodniłeś,
    więc nie ma o czym gadać :)

  • 378. Data: 2014-10-21 14:06:26
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > W archiwach. Zamknięte jako wstydliwe.

    ROTFL, dawno sie tak nie uśmiałem.

  • 379. Data: 2014-10-21 14:13:06
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >
    > A jak jedziesz z maksymalna 100 i wyprzedzasz TiRa ?
    > Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)

    Miało być "chciałbyś wyprzedzic TiRa", żebyś się nie czepiał.

  • 380. Data: 2014-10-21 18:57:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl>

    > Normalnie możesz mu zajechać bo on jedzie 200 albo 250, oczywiscie zawsze
    > mozesz byc zlosliwy i toczyć sie przed nim te 140.

    Wiesz co to jest motorem 200 albo 250 ?