  • 131. Data: 2014-10-05 14:10:11
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Sunday, October 5, 2014, 10:00:30 AM, you wrote:

    > Dla Ciebie auto bo większe i szybsze, kierowca w aucie bardzo bezpieczny
    > w stosunku do pieszego ma pierwszeństwo z tego właśnie powodu?. I

    Ma pierwszeństwo z powodu masy i niemożności zatrzymania się w
    miejscu.

    > pieszego/rowerzystę nazywasz głupkiem.

    I ma rację. A największymi kretynami są ci, którzy właśnie z samochodu
    wyleźli - ZERO instynktu samozachowawczego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 132. Data: 2014-10-05 14:11:20
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Czysta prawda.
    > To jest zamach na nasze (kierowców) prawa.

    Proponuje ci zebys zastrajkowal i przerzucil sie na wrotki :)

    > I każdy kto jeździł po drogach kilkanaście lat temu, widzi te zmiany na
    > gorsze.

    Sprzedaj auto.

    > Smarkaczy których dopiero prawko dostali nikt o zdanie nie pyta - to tak
    > jakbyście dalej chcieli się udzielać.

    Ale o kim pszesz ?:)

  • 133. Data: 2014-10-05 14:24:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Będą trupy. Mnóstwo. I niewinni ludzie w więzieniach. Bo matolstwo już
    > przy obecnych przepisach włazi na przejścia prosto pod koła. A jak
    > sobie wbiją w te ostatnie 3 szare komórki, że mają bezwzględne
    > pierwszeństwo, to z pełnym przekonaniem, że samochód może przecież
    > stanąć w miejscu, będę włazić pod koła.

    Mylisz sie. W reakcjach pieszych nic sie nie zmieni, natomiast matolstwo w
    samochodach nauczy sie wolniej jezdzic, zwlaszcza przy przejsciach, dzieki
    czemu bedzie bezpieczniej, takze z powodu przypadkowych bledów pieszych.

    > Jak tylko ten kretyński przepis wejdzie, to kupuję kamerkę do samochodu.

    Tylko co ty chcesz nagrac ?:)

  • 134. Data: 2014-10-05 14:31:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zasadniczy.
    > Skoro przejściami dla pieszych nie blokuje się ruchu tranzytowego, to
    > łatwiej można podjąć decyzje o utrudnieniach w ruchu lokalnym.

    Wymysl inna bajeczke.

  • 135. Data: 2014-10-05 14:44:13
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 14:24:34 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

> [...]
    >
    > czemu bedzie bezpieczniej, takze z powodu przypadkowych bledów pieszych.

    Zapewne zachowanie pieszego chce nagrać. Pomimo uregulowania że pieszy coś tam będzie
    mógł i dodatkowo coś miał to pozostaną zapisy o zachowaniu przez pieszego szczególnej
    ostrożności. Jak na filmie będzie że wlazł jak krowa bez rozglądania się to jakie by
    nie miał prawa to będzie wina pieszego jak dostanie strzała.

  • 136. Data: 2014-10-05 14:58:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Witolko" <v...@b...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Trudno mówić o całej PO, bo jak narazie to tylko grupka
    >posłów popiera to. Co z innymi, to się dopiero okaże.

    Tam jest zamordyzm zwany dyscypliną klubową, a zeteselowcy poprą jak
    wszystko. Będą większe wpływy do budżetu z powodu większej ilości spalonego
    paliwa więc większa kasa do podziału na wybory i kolejne upieprzenie
    mądrzejszej części społeczeństwa. Mądrzejszej bo głupcy i fanatycy brędnię
    POprą z oklaskami. Ruszanie z miejsca co 100 m da im więcej kasy niż
    włączone światła. Liczy się tylko kasa.

    neelix

  • 137. Data: 2014-10-05 15:22:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Są kraje, które już mają takie prawo, m.in. Francja.

    Czy jak w ameryce biją murzynów to u nas też mamy bić? Czy mamy też zjadać
    tony żab, ślimaków i wypijać hektolitry bordeaux? Każdy kraj to inna
    mentalność. Rząd który bezmyślnie ściąga zewsząd wszystkie debilizmy robi z
    Polski kontener na śmieci. Nasze prawo drogowe do czasu PO było
    wystarczające do bezpiecznego funkcjonowania na drodze. Wystarczyło je tylko
    egzekwować. Można było wypieprzyć z TV 50% reklam i doedukować
    społeczeństwo. Przy takiej infrastrukturze i zachowaniach pieszych nigdzie
    nie da się dojechać, bo u nas przejścia są co 100 m, a pieszy nie organizuje
    się w grupki tylko włazi na jezdnię dowolnie i indywidualnie. Wyobraźmy
    sobie jak np. 2 baby stoją na chodniku w pobliżu przejścia i sobie plotkują.
    Nie wyobrażam sobie sytuacji by każde dojeżdżające auto musiało zatrzymywać
    się na ich widok. Teraz mamy jeszcze w miarę zdrową sytuację bo większość
    jednak jedzie, część z nas zachowuje ostrożność i zwalnia, część choć to
    niezgodne z przepisami o pierwszeństwie sama zatrzymuje się wg uznania. W
    ciągu 7 lat Polska stała się krajem absurdów i nie do życia.

    neelix

  • 138. Data: 2014-10-05 15:32:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jest to jakieś rozwiązanie, można też oddać prawo jazdy, skoro
    > bezpieczna jazda robi takie trudności.

    Babci ?

  • 139. Data: 2014-10-05 16:21:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:1123181385.20141005140838@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > stanąć w miejscu, będę włazić pod koła.
    > Jak tylko ten kretyński przepis wejdzie, to kupuję kamerkę do samochodu.

    Ja już mam i co z tego? Zakwestionują legalność nagrania no i przecież
    zbliżałeś się do przejścia. Kamera nie zlikwiduje stania w korku do
    przejścia, które jest co 100 m. To będą korki większe niż do skrzyżowania!
    Przez skrzyżowanie przejeżdża sznur samochodów a tu będzie sznur stojących i
    oczekujących na świętą krowę. Po jednym pieszym w odległości 10 m będzie
    szedł drugi i następny i następny, a część pójdzie dalej chodnikiem bez
    przechodzenia a my 100 m będziemy robić na 20 razy. To będzie polowanie na
    lukę. Do tej pory jak jadą auta to przed przejściem zbierze się grupka nawet
    kilku-kilkunastu osób i przechodzą hurtowo tak jak auta jadą hurtowo. Nie
    dziwię się tym, którzy nadal uciekają z POlandii. Tu się nie da żyć! Kraj
    debili.

    neelix

  • 140. Data: 2014-10-05 16:37:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    ps.com...
[...]

    Nie będzie tłumaczenia. Kierowca zbliżał się do oznakowanego przejścia. Po
    chodniku szli piesi. Skoro widział wcześniej znak i ludzi (idących nie
    wiadomo gdzie) to powinien na wyrost zwolnić, zatrzymać się i przepuścić.
    Dzisiaj przy odrobinie szczęścia pieszy może być winnym wypadku. Jutro
    będzie tylko poszkodowanym i oskarżycielem.

    neelix