  • 391. Data: 2014-10-23 00:12:54
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl>

    > Ależ ty jesteś upierdliwy.

    Idź stąd

  • 392. Data: 2014-10-23 02:03:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    .

    > Wobec kierowców rzecz jasna.

    Nie, wobec mających pierwszeństwo.

    pzdr, Gotfryd

  • 393. Data: 2014-10-23 11:08:49
    Temat: Re: Pierwszeństwo
    Od: "Witolko" <f...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie dlatego, że żyję tutaj to nienawidzę ściągania każdej obcej bredni

    Tylko głupek nie korzysta z doświadczeń innych.
    W Polsce mechanizm demokracji decyduje, czy wprowadzić to czy nie.

  • 394. Data: 2014-10-23 17:29:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1410230203280.5380@quad..
    .

    .

    > Nie, wobec mających pierwszeństwo.

    Albo których przeciwnicy mają zakaz.

  • 395. Data: 2014-10-23 20:18:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Witolko" <f...@w...pl>

    --
    Znaczy się im większa brednia tym większy głupek czy może ... mędrek

  • 396. Data: 2014-11-01 14:04:01
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przej?ciem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Normalnie możesz mu zajechać bo on jedzie 200 albo 250, oczywiscie zawsze
    > mozesz byc zlosliwy i toczyć sie przed nim te 140.

    Nie normalnie, bo 200 nie jest normalne.
    > A jak jedziesz z maksymalna 100 i wyprzedzasz TiRa ?
    > Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)

    Tir ma jechać 80! Czy ty nie zauważasz jakie głupoty wypisujesz ?:)
    neelix

  • 397. Data: 2014-11-01 14:13:53
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ale nie wszyscy Polacy włączali przy niedostatecznej widoczności bo maja
    > wschodnią mentalnośc dlatego teraz jeżdżą cały rok :P
    > Czy nakaz świecenia podniósł bezpieczeństwo czy nie, tego nie udowodniłeś,
    > więc nie ma o czym gadać :)

    Nie wszyscy oglądają TV, nie wszyscy płacą podatki, czynsz, palą papierosy,
    .... . Dzisiaj też nie wszyscy świecą. Nie wszyscy są trzeźwi a przepisy
    przestrzega ok. 1% kierowców. To że nie wszyscy świecili nie ma nic do
    rzeczy. Kto nie świecił w war. niedostatecznej widoczności podlegał karze
    tak jak dziś. To, że nie świeciła dosłownie garstka w skali kraju nie jest
    powodem do ukarania wszystkich, bo to jest łobuzeria i złodziejstwo.
    Ja nie muszę nikogo przekonywać odnośnie bezpieczeństwa. To nas nie
    przekonano, a mnie na pewno, że się zwiększyło. Panuje mendialna cisza nad
    tą trumną. Gdyby nastąpiła poprawa to Austria nie wycofałaby się z głupoty a
    Niemcy też wprowadziliby taki nakaz.

    neelix

  • 398. Data: 2014-11-01 14:15:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > On Tue, 21 Oct 2014, Czesław Wiśniak wrote:
    > [...neelixowi...]
    > [...]
    > [...]
    > Jesteś PEWIEN że JEŻDŻĄ?
    > Tak, z "dziennym jednostronnym" we mgle :>
    > (no przecież samo się włącza, to o co chodzi)

    Widuję też dzienne razem z mijania.

    neelix