  • Data: 2010-09-06 22:53:08
    Temat: Re: Pierszenstwo - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LEPEK w <news:i63i6v$208p$1@news.mm.pl>:

    > No to jestem przedprzedwczorajszy ;)
    > Jest okazja do naprawy z czyjegoś OC :D

    Już w 1997 obowiązywał taki zapis:

    Art. 17. 1. Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po
    postoju lub zatrzymaniu się nie wynikającym z warunków lub przepisów ruchu
    drogowego oraz przy wjeżdżaniu:
    1) na drogę z nieruchomości, z obiektu przydrożnego lub dojazdu do
    takiego obiektu, z drogi nie będącej drogą publiczną oraz ze strefy
    zamieszkania,
    2. Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    uczestnikowi ruchu.

    oraz

    5. Znak D-46 "droga wewnętrzna" oznacza początek ogólnodostępnej drogi
    niepublicznej; napis umieszczony na znaku wskazuje zarządcę tej drogi. Znak
    D-47 "koniec drogi wewnętrznej" oznacza wyjazd z takiej drogi na drogę
    publiczną.

    Tak więc jesteś zapóźniony o jakieś 8-13 lat, ale o tym Tomek Pyra właśnie
    pisał

    > Soją drogą to trochę za bardzo skomplikowali :/

    Ale czego nie rozumiesz? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]