  • Data: 2011-05-04 06:17:26
    Temat: Re: Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)
    Od: zby_hon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sailorwawa wrote:

    > Niestety nie moglem byc po raz kolejny - Przeje.... zycie. :(
    > Martwilem sie wczoraj, widzac jaka jest pogoda, o Wasz powrot.
    > Zjadala mnie tez ciekawosc jak bylo.
    > Piszcie kochani, piszcie... :)

    Piszę, piszę.

    Ja na szczęście byłem jednym z tych, co musieli skrócić pobyt.
    Powrót w poniedziałek suchą oponą. Ubrany w "kondona", więc zimno nie
    było też, mimo że jak wyjeżdżaliśmy z Drutkiem to w Bieszczadach było
    tylko 6 stopni.

    Dziękuję Odys za możliwość przewietrzenia bandita (ostatnio rzadko mam
    taka okazję)
    Dziękuję Wszystkim współimprezowiczom. :)

    A w środku zapory jest cieplej, niż w dniu wyjazdu było. :)

    pozdrawiam
    zbych i B12