  • Data: 2011-05-04 13:20:33
    Temat: Re: Piernikowisko - pobyt - powroty - piszcie! :)
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 4, 7:28 am, sailorwawa <b...@A...pl> wrote:
    > Niestety nie moglem byc po raz kolejny - Przeje.... zycie. :(
    > Martwilem sie wczoraj, widzac jaka jest pogoda, o Wasz powrot.
    > Zjadala mnie tez ciekawosc jak bylo.
    > Piszcie kochani, piszcie... :)

    Dojazd w piatek super - cieplo, sucho, bez tloku i poszlo migiem.
    Balanga, reset, dopoczynek, latanie na mokro, bebechy zapory (w tym
    elektrownia), dla wyposzczonego jezdzenia i towarzystwa bardzo fajne.
    Poniedzialkowa powrot ta sama droga przez Sandomierz i Kozienice takoz
    pikny (choc zimno brr). Przydrozny bar kole skrzyzowania DK 74 i 79
    (Wyszmontow) wylansowal sie do bardziej ulubionych.
    Brzozow jak zwykle furmani za kolkiem, juz byl czas przywyknac ;)
    Przestrzegam przed kierowcami w Kozienicach (tablice WKZ....) oraz
    Lipsku (WLI...). Rodzyny wyjatkowe;)
    Nikt z calej Polski nie potrafi jednoczesnie sie wlec (nawet stac) i
    jednoczesnie byc takim zagrozeniem dla otoczenia. Sredno co drugi
    przejazd widze tam jakis dzwonek.
    Smacznego ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & XT660X na dyzurze