  • 1. Data: 2010-03-26 09:44:47
    Temat: Piernikowisko X/XI nowe - wazne - informacje
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Hej :)
    Nastapilo sporo zmian...
    Osrodek o nazwie Solinka w Bukowcu to nasze nowe miejsce.
    Wyglada na to, ze bedzie tam niezle, a weryfikacja nastapi "w praniu". :)

    Z racji tego, ze panowie lekarze znowu kazali mi wiosna poogladac biusty
    pielegniarek (podobno dla lepszej kondycji i poprawienia libido) i to przez
    dluzszy czas, przekazalem wladanie Piernikowiskiem w szlachetne rece kolegi
    Odysa.
    Tak wiec wszystkie sprawy i pytania kierujcie na jego rece. :)))
    Adres email: odyse_k[ANTYSPAM]@tlen.pl
    Oczywiscie po wycieciu [ANTYSPAM] :))
    Kurcze - u mnie adres linkuje sie wiec nie widac podkreslnika w "odyse_k"
    (dla jasnosci).

    Proponuje zeby osoby wysylajace dosc dawno emial warunkowy, szybko podjely
    ostateczna decyzje.
    Miejsc jest duzo mniej niz w Zwierzyniu.

    No coz.
    Na razie zegnam Pieniczki i Piernikow...
    Do zobaczenia za jakis czas. :)

    Bogdan vel Sailor

  • 2. Data: 2010-03-26 10:38:45
    Temat: Re: Piernikowisko X/XI nowe - wazne - informacje
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Dodam jeszcze kilka informacji:
    Sailor przesłał mi wszystkie dotychczasowe zgłoszenia, powieszę je
    jutro na stronie piernikowiska http://pierniki.regiony.pl/
    będzie można zweryfikować dane.

    Ośrodek znajduje się w miejscowości Bukowiec nad rzeką Solinką

    Ceny za nocleg i posiłki są praktycznie takie jak 2 lata temu :)

    Nocleg: 30PLN/osoba , śniadanie 11 PLN, obiadokolacja 19 PLN
    W pokojach jest łazienka ( prysznic+kibelek )
    Mieszkamy wszyscy w jednym budynku

    Zbieram przedpłaty w kwocie 60PLN / osoba, numer konta podam na
    stronie http://pierniki.regiony.pl/

    ZAPRASZAM DO ZAPISYWANIA SIĘ NA IMPREZĘ - wystarczy przesłać
    zgłoszenie na adres odyse_k[ssppamm]@tlen.pl ( oczywiscie po
    wycięcia [ssppamm] )
    tel: 667684048

    starzy bywalcy wiedzą że zawsze było fajnie :)

    tyle na dzisiaj z ogłoszeń parafialnych.. pozdrawiam Odys

  • 3. Data: 2010-03-26 10:57:50
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 26 Mar, 11:38, Odys <o...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ceny za nocleg i posiłki są praktycznie takie jak 2 lata temu :)
    >
    > Nocleg:   30PLN/osoba  ,  śniadanie 11 PLN,  obiadokolacja 19 PLN
    Dla nie wtajemniczonych impreza jak zwykle trwa przez łykend majowy.
    kto chce przyjechać wcześniej lub zostać dłużej to dajcie znać nie
    będzie problemu.

    Odys

  • 4. Data: 2010-03-27 19:22:52
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Wysłałem do wszystkich, których mam i którzy się zapisali pocztę.
    Jeżeli ktoś nie dostał to proszę o informacje.

    Miejsca jeszcze są.. zapisywać się, w końcu to takie preclowe otwarcie
    sezonu...

    Odys

  • 5. Data: 2010-03-27 19:56:17
    Od: Odys <o...@t...pl>

    na stronie http://pierniki.regiony.pl/ można sprawdzić listę
    uczestników.

    Odys

  • 6. Data: 2010-03-29 09:29:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Odys pisze:
    > na stronie http://pierniki.regiony.pl/ można sprawdzić listę
    > uczestników.
    >
    > Odys

    Kurde, widac że się przejmujesz, bo spamujesz jak małolat :)
    Stopke z delimiterem se zrób :-p

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-03-30 05:45:01
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Kurde, widac że się przejmujesz, bo spamujesz jak małolat :)

    raz na jakis czas można....

    > Stopke z delimiterem se zrób :-p

    noo dobra...

    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj

    --
    Odys
    XLH 886 (Grupa Lublin)

  • 8. Data: 2010-03-30 08:18:09
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Poszukuję kogoś kto na Piernikach zapewniłby muzykę ewentualnie
    karaoke, lub striptiz, walki w kisielu i takie tam ... przyziemne
    rozrywki. :)

    --
    Odys
    XLH 886 (Grupa Lublin)

  • 9. Data: 2010-03-30 11:55:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Odys pisze:
    > Poszukuję kogoś kto na Piernikach zapewniłby muzykę

    Mogie, jeśli Pryzmat weźmie moje szpeje samochodem. Karaoke albo
    striptizu w moim wykonaniu raczej nie chcielibyście oglądać.

  • 10. Data: 2010-03-30 11:58:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > Mogie, jeśli Pryzmat weźmie moje szpeje samochodem. Karaoke albo
    > striptizu w moim wykonaniu raczej nie chcielibyście oglądać.

    i PiDżeja na DiDżeja!

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5