  • 11. Data: 2011-12-19 20:27:04
    Temat: Re: Pierdykniecie bazki danych szlauchow i kaloszy dla Miejskiego Przedsiebiorstwa.
    Od: Dziadek64 <d...@1...pl>

    W dniu 2011-12-19 18:29, Przemek O pisze:

    > Prościej, jest jeszcze ktoś niezablokowany z tej grupy mający inne
    > zdanie niż jedynie objawiona prawda A.L.?
    >
    > Co do blokowania wątku... hmm... Każdy może czasami pomarzyć o takiej
    > władzy :P

    Pewną władzę nad swoim czytnikiem ma! ;)
    Ostatecznie może użyć magicznego zaklęcia: "Plonk!"
    Dziecinada i tyle.

  • 12. Data: 2011-12-19 20:44:24
    Od: Dziadek64 <d...@1...pl>

    W dniu 2011-12-19 17:43, A.L. pisze:

    > P.S. "Baza danych szlauchow i kaloszy" to pzrenosnia okreslajaca stan
    > umyslu. Kiepski stan

    Jest zapotrzebowanie, to są i tacy programiści, którzy tworzą takie
    produkty, z których klienci są (a raczej czasami bywają) zadowoleni.

    Pod maskę nikt nie zagląda. Ważne, że jeździ.
    Ktoś wydał pieniądze, inny zarobił.
    Pod choinkę będzie więcej prezentów.

    W czym właściwie problem?

    Pewien przedsiębiorca (właściciel sieci sklepów) proponował 3tys. zł za
    wdrożenie MS Dynamics.
    Poprzestał na szewcu PHP.
    Być może w tym tkwi źródło problemu?

    j.

  • 13. Data: 2011-12-19 22:18:38
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    A to nie jest roznica pomiedzy Judejskim Frontem Wyzwolenia a Frontem Wyzwolenia
    Judei?

    RW

  • 14. Data: 2011-12-20 02:00:51
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 19/12/2011 22:18, Roman W wrote:
    > A to nie jest roznica pomiedzy Judejskim Frontem Wyzwolenia a Frontem Wyzwolenia
    Judei?

    Nobo tamci to odszczepieńcy (chociaż i tak lepsi niż Popularny Front Judei).

    A tak poważnie poważnie mam coś o tym napisać?

  • 15. Data: 2011-12-20 18:22:10
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 21:44:24 +0100, Dziadek64 napisał(a):

> [...]
    > Pod choinkę będzie więcej prezentów.
    >
    > W czym właściwie problem?
    >
    > Pewien przedsiębiorca (właściciel sieci sklepów) proponował 3tys. zł za

    Może źródło problemu tkwi w pojęciu 'pierdykniecia bazki danych'.
    Pewnie A.L. ma klapki na oczach i dla niego program bazki danych, to
    program, który dodaje, usuwa i zwraca dane z tabeli bazy danych?
    Pewnie tak wyobraża sobie to, gdy uczono go na studiach i tak już mu
    pozostało...
    Dla mnie pierdykniecie bazki danych, to napisanie/wdrożenie oprogramowania
    dla firmy. Malej, średniej, czy dużej. Każde takie oprogramowanie ma w
    sobie zaszyte korzystanie z bazy danych...

  • 16. Data: 2011-12-20 19:03:35
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > dla firmy. Malej, średniej, czy dużej. Każde takie oprogramowanie ma w
    > sobie zaszyte korzystanie z bazy danych...
    I Twoje oprogramowanie, w przeciwienstwie do oprogramowania A.L, nie
    dodaje, nie usuwa i nie zwraca danych z tabel? :)

  • 17. Data: 2011-12-20 20:44:29
    Od: Edek <e...@g...com>

    On 12/20/2011 08:03 PM, M.M. wrote:

    > I Twoje oprogramowanie, w przeciwienstwie do oprogramowania A.L, nie
    > dodaje, nie usuwa i nie zwraca danych z tabel? :)

    Myślę, że robi znacznie więcej. Ma usecase'y:
    - klient kupuje parę kaloszy, a nie jeden
    - klient kupuje szlauch (jeden, nie parę)
    - klient od szlaucha kupuje kalosze, bo szlauch przecieka
    - klient od razu kupuje i parę szlauchów, i parę kaloszy. Znaczy się:
    stały klient

    Sorry, nie mogłem się powstrzymać...

    Edek

  • 18. Data: 2011-12-21 03:26:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 21:44:29 +0100, Edek napisał(a):

> [...]
    > - klient od szlaucha kupuje kalosze, bo szlauch przecieka
    > - klient od razu kupuje i parę szlauchów, i parę kaloszy. Znaczy się:

    Klient prowadzi firme.
    Kupuje materialy do produkcji.
    Uklada plan produkcji, produkuje, magazynuje, uklada plan dostaw.
    Rozlicza sie z dostawcami i odbiorcami.
    Jednoczsnie prowadzi kadry i place zgodnie z ustawa prawa pracy.
    Prowadzi ksiegowosc zgodnie z przepisami o ksiegowosci.
    Itd.

    Nie powstrzymuj sie i kontynuuj prosze.

  • 19. Data: 2011-12-21 04:18:12
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 19:03:35 +0000 (UTC), M.M. napisał(a):

    > I Twoje oprogramowanie, w przeciwienstwie do oprogramowania A.L, nie
    > dodaje, nie usuwa i nie zwraca danych z tabel? :)
    > Pozdrawiam

    Mialem na mysli, ze oprocz bazy danych, na ktorej operuje program, sa
    jeszcze pozostale czesci aplikacji, ktora to steruje zaworami, silnikami,
    mierzy poziom, cisnienie, oblicza cos tam itd.