  • 1. Data: 2011-12-19 15:19:19
    Temat: Pierdykniecie bazki danych szlauchow i kaloszy dla Miejskiego Przedsiebiorstwa.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Tytuł w zasadzie skierowany do A.L., jednak chciałbym tutaj, dla
    porównania, podać przykład firmy, która 'pierdyka' bazki danych. Produkt
    ten występuje pod nazwą SAP.
    Jeżeli A.L. zna tn produkt, to myślę, że firma ta nie zarobiła mniej na
    'pierdykaniu' bazek, aniżeli na 'piedykaniu' oprogramowania do sterowania
    przepompownią między petrochemią, a tankowcem.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-12-19 15:37:42
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    Ponoc uprawiaja XP:

    http://www.xpdays.de/2009/downloads/SAP.pdf

    RW

  • 3. Data: 2011-12-19 16:16:57
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 07:37:42 -0800 (PST), Roman W napisał(a):

    > Ponoc uprawiaja XP:
    >
    > http://www.xpdays.de/2009/downloads/SAP.pdf
    >
    > RW

    http://www.sap.com/corporate-en/investors/stock/shar
    ebuyback/index.epx

  • 4. Data: 2011-12-19 16:43:04
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 19 Dec 2011 16:19:19 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    >'pierdykaniu' bazek, aniżeli na 'piedykaniu' oprogramowania do sterowania
    >przepompownią między petrochemią, a tankowcem.

    Dziekuje za cenna informacje o SAP. Strach pomyslec co by bylo gdybym
    pozostawal w niewiedzy. Dzieki cennej inicjatywie Kolegi zostalem
    osiecony. Jeszcza raz - DZIEKI za niesienie kaganca oswiaty. teraz
    wiem co to SAP: firma ktora pierdyka bazki danych

    A.L.

    P.S>. Niedawno wlasnie uczestniczylem w certyfikacji naszego produktu
    jako kompatybilnego z SAP. Nawet jakies wyroznienie dostalismy na
    jakiejs konferencji. Strach co by bylo gdyby mnie Kolega nie oswiecil.

    P.S. SAP to nie "perdykanie bazek danych kaloszy". Moze Kolega by sie
    dokladnie jzapoznal z tym czym SAP jest a czym nie jest. Przyzwoitosc
    wymaga aby zapoznac zie z produktem ktory sie reklamuje

    P.S. "Baza danych szlauchow i kaloszy" to pzrenosnia okreslajaca stan
    umyslu. Kiepski stan

    P.S. Petrochemia i SAP?.. .Prosze bardzo

    SAP Arabia has announced that the Sahara Petrochemical Company
    ('Sahara') has selected mySAP(R) ERP as the primary backbone for the
    company's shared services to be deployed across its petrochemical
    projects

    http://www.ameinfo.com/102310.html

    Within the Oil & Gas industry, planning at all levels can have a
    significant impact upon potential cost controls and revenue returns -
    for example, in the Midstream sector, where crude selection and supply
    logistics may stretch out some months into the future, and in Primary
    Distribution, where long-term demand forecasting and supply
    optimization can act as strong drivers for the integrated supply
    chain.

    Companies need to be able to plan and optimize key aspects of supply
    chain activity from long-term forecasting cycles down to operational
    period plans, integrating this into the actual Operations and
    Scheduling processes that occur on a day-today basis during the active
    period. Completing the integration cycle, information from Execution
    and Settlement should be used as the basis for future plans, thus
    ensuring that all processes within the complete supply chain
    management cycle, from deal to cash, have a common heritage.

    http://www50.sap.com/businessmaps/918467D6C8F54D2A93
    E06094EED5ADCD.htm

    P.S> A ze SAP to "pierdyykanei bezek danych"?... Kolega widac wie o
    SAPie tyle co ja o japonskim teartrze Kabuki. Proponuje zobaczyc co
    SAP oferuje w zakresie zarzadzanai transportem:

    http://help.sap.com/saphelp_bev461/helpdata/en/05/ee
    9e3a8cd41526e10000000a11405a/content.htm

    Troche bardziej slkomplikowane niz "bazka danych".

  • 5. Data: 2011-12-19 16:44:13
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 19 Dec 2011 17:16:57 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >http://www.sap.com/corporate-en/investors/stock/sha
    rebuyback/index.epx

    Aby nie kontynuowac glupiej dyskusji, blokuje ten watek. Jezeli Kolega
    bedzie mi wysylal podobne "rewelacje", zablokuje i Kolege.

    A.L.

  • 6. Data: 2011-12-19 17:07:06
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Dec 19, 3:37 pm, Roman W <b...@g...pl> wrote:
    > Ponoc uprawiaja XP:
    >
    > http://www.xpdays.de/2009/downloads/SAP.pdf

    Bardziej chyba Scrum z elementami XP.

  • 7. Data: 2011-12-19 17:29:52
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2011-12-19 17:44, A.L. pisze:

    ebuyback/index.epx

    > Aby nie kontynuowac glupiej dyskusji, blokuje ten watek. Jezeli Kolega
    > bedzie mi wysylal podobne "rewelacje", zablokuje i Kolege.

    Prościej, jest jeszcze ktoś niezablokowany z tej grupy mający inne
    zdanie niż jedynie objawiona prawda A.L.?

    Co do blokowania wątku... hmm... Każdy może czasami pomarzyć o takiej
    władzy :P

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 8. Data: 2011-12-19 18:25:07
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Rób z tym wątkiem i ze mną co chcesz.
    Pierdykaj sobie co chcesz.
    Ja swoje napierdykałem i git.
    Sam puszczasz siebie w maliny pisząc o bazkach.
    Jak przediebiorstwo podociągów stać na SAPa, to sobie go kupi i dostosuje
    do szlauchów.

    Weż się po prostu przyznaj do zdania:
    "Ja, A.L. jestem najlepszym programistą, przynajmniej na tej grupie, i
    żaden bazodanowiec, nawet piszący do SAPa, nie będzie mi dorstał do stóp".

    W ten sposób wszyscy tutaj będziemy wiedzieli, że o to chodziło, Panu...

  • 9. Data: 2011-12-19 19:21:07
    Od: " " <f...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > W ten sposób wszyscy tutaj będziemy wiedzieli, że o to chodziło, Panu...

    mi nie wydaje sie zeby grupowicz AL sie wywyzszal, raczej
    zwykle odbieralem to tak ze grupowicz AL broni nie tyle siebie
    co jakiejs tam polityki jakosci o ktorej mowi
    - osobisci nie podoba mi sie ze grupowicz AL tak napieprza
    na zwalnianie ludzi, zachwyca sie ze w Ameryce kogos mozna
    wypieprzyc w 'milisekunde' i takie tam (to mz nie jest zbyt
    madre) ale pozatym zwykle mz wypowiedzi grupowicza AL sa
    ciekawsze niz wiekszosci grupowiczow

  • 10. Data: 2011-12-19 19:23:03