  • Data: 2013-06-20 02:46:24
    Temat: Re: Pierdolneło jak tralala!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Stachu Chebel napisał:

    > Ano miał!! Jako młody szczyl z ciekawości rozdłutowałem dziada, coby
    > zobaczyć co tam w środku siedzi. Potwierdzam, był kisiel. Nawet
    > paluchem na jęzor wzięłem - nie polecam. Budyń silikonowy...

    No tak... czyli to nie do końca germanowy tranzystor był, bo trochę też
    krzemowy.

    Kiedyś spotkłem nawiedzonego gościa, który wyrabiał jakieś smarowidła
    na bazie krzemu. Na flakonikach miał wypisane, że to do samrowania gęby,
    ale sam to żarł łyżkami i innym polecał. Miało to na jakieś dolegliwości
    robić dobrze. Mówił, że atest udało mu się zdobyć tylko na stosowanie
    zewnętrzne.

    Jarek

    --
    -- Ja znam dwóch Ferdynandów: jeden jest posługaczem u drogisty Pruszy
    i przez pomyłkę wypił tam razu pewnego jakieś smarowanie na porost włosów,