eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug › Re: Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug
  • Data: 2011-03-31 20:39:39
    Temat: Re: Pier....ny Orangutan nawet nie potrafi z godnoscia przyjac rezygnacji z uslug
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał w wiadomości
    news:in0674$4rm$1@news.onet.pl...

    > U mnie się adres siedziby firmy nie zgadzał. W Orange był to adres sklepu,
    > w Playu adres domowy. Wystarczyło zmienić w PLAY na taki jaki był w
    > Orange.

    Ja niestety musiałem przejść całą procedurę przeniesienia jeszcze raz,
    ponieważ jest to sieć bez salonów.
    Zastanawia mnie jeszcze tylko czy będę musiał czekać miesiąc czy też trzy
    miesiące na wypowiedzenie umowy w pier...ym Orangutanie. Obecnie jest to
    umowa na czas nieokreślony po automatycznym przedłużeniu się po umowie
    promocyjnej.
    Niestety aby przenieść numer telefonu musiałem odczekac pełny okres
    rozliczeniowy.
    Najbardziej mnie wkur..... to, że nie można iść do salonu i złożyć wniosek o
    przeniesienie do innej sieci czy też uzupełnić dane do wniosku skierowanym z
    innej sieci.