    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Date: Fri, 26 Aug 2011 16:51:45 +0200

    "G Nowak" j37ei8$s61$...@i...gazeta.pl

    > Nie podales marki tego HP ani zadnych szczegolow dot. przegrzewania np. czy wiatrak
    wyje, nie wyje, z dziury wydobywa sie
    > cieple/zimne powietrze, etc.

    Marką jest Fujitsu Siemens. Model -- Esprimo Mobile V5545

    Wiatrak zaczyna pracować za późno, gdy temperatura jest już wysoka.
    Gdy notebook leży ;) spokojnie, temperatura na tym rdzeniu sięga
    raptem 50 stopni Celsjusza, ale gdy zaczynam czymkolwiek obciążać
    ten komputer, temperatura rdzenia szybko rośnie. Przy 95 stopniach
    Celsjusza mam włączany alarm, ale od 95 stopni Celsjusza do padnięcia
    (krytyczną jest ponoć 120 stopni Celsjusza) może minąć raptem kilka sekund.

    Alarm tak nastawiłem programem NHC. Jeśli nastawię niższą temperaturę,
    alarm włączy się bardzo wcześnie, tak wcześnie, że niewiele zdążę zrobić
    tym notebookiem, zanim włączy się ów alarm.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'