  • Data: 2021-02-08 13:48:10
    Temat: Re: Piec EKCO.MN3 i M3
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak pierdolisz że oczy od czytania się buntują. Dzisiejszy osprzęt za 10 lat będzie
    nie do zdobycia. Kwadratowe rurki zaczną zakładać. Sprężarki chłodnicze przestaną
    produkować. Jeśli chcesz udowadniać jakieś swoje racje to zanim coś napiszesz
    zastanów się czy głupoty to nie będą. I ten idiotyczny przykład z płytkami. Jeszcze
    nie słyszałem żeby komuś nie zostało kilka płytek jak przyklejal. W twojej sytuacji
    pomysł z elektrycznym kotłem jest idiotyczny. Jeśli już grzanie prądem to piece
    akumulacyjne. A jak nie piece to indywidualne grzejniki elektryczne z marketu, takie
    po 35 złotych przecenione po sezonie. O tym że jak są już kaloryfery to widziałem
    grzałki do zainstalowania w kaloryferach.

    Widzę że Ty z tych co to lubią marnować czas na spory o fakty, ja nie.
    Tak więc lepiej dać sobie już spokój z tą dyskusją.