  • Data: 2021-02-07 19:57:48
    Temat: Re: Piec EKCO.MN3 i M3
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/02/2021 19:49, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ale TY piszesz o przerabianiu klimatyzacji:

    Ja tylko wytrącam go z tego pomysłu. Tak, napisałem że ludzie
    przerabiają, ale napisałem się że bez sterowania rozmrażaniem to nie ma
    sensu.

    > Wyważasz logikę, tnąc cytaty, żeby ukryć, że napisałeś bzdurę.

    Niezupełnie, Roman, najzwyczajniej nie rozumiesz tekstu pisanego w tym
    wątku. Zenek chce przerabiać lub użyć pompę basenową. Taka pompa
    zazwyczaj nie ma zaworu rozmrażającego ani śladu automatyki w tej
    kwestii. To napisałem. Nie napisałem że zamierzam coś przerabiać, dłubać
    ani że to dobre. To Zenek zamierza, ja nie. Ja tylko staram się
    zasygnalizować problem. Nie ogarnąłeś o co chodzi i nie ma w tym nic
    złego, cięcie cytatów nie ma tu nic do rzeczy. Nie musisz walić mnie po
    głowie tylko dlatego że napisałeś bzudrę nie czytajac o co chodzi obu
    dyskutantom.