  • Data: 2012-08-24 22:20:38
    Temat: Re: Piątkowo - baba za kierownicą
    Od: Grzegorz <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Pawel O'Pajak !:

    > Powitanko,

    > Art. 0 par.1:
    > Kierujacy pojazdem zblizajac sie do samochodu prowadzonego przez kobiete
    > obowiazany jest zachowac szczegolna ostroznosc i umozliwic jej
    > bezpieczny przejazd w cholere.

    Zgadza się !!!! :-D!

    Ale na tym Misiubisi brakowało napisu "baba za kółkiem" a z tych ponad
    50 m nie było widać. No i było szeroko jak widać ...

    Pierwszy raz mi się takie cuś przytrafiło, od ponad pół miliona km -
    stąd wrzuta. A jakość dźwięku i obrazu marnawa żeby szybciej wgrać.
    Oryginał to ok. 200 MB.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz