    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Piątkowo] Z cyklu Polska Meksykiem Europy
    Date: Thu, 2 Jun 2011 12:00:20 +0200

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:is7eui$2mf$1@news.lublin.pl...
    > Młody jestem i mało w życiu widziałem, proszę więc o wyjaśnienie w jakim
    > celu zakrywane są tablice ? :)

    Powody zakrywania tablic są dwa - jeżeli ktoś ma dostęp do Cepiku (a ma
    nawet taki głupi ZUS od jakiegoś czasu), to może zidentyfikować
    sprzedającego. Dlaczego sprzedający nei chciałby zostać zidentyfikowany, to
    już odrębna sprawa.
    Są też tacy "specjaliści", którzy dostępu do Cepiku nie mają, ale bardzo
    chętnie przykręcą blachy (takie zrobione domowym sposobem) do identycznego
    samochodu jak w ogłoszeniu i dokonają napadu przy jego użyciu, albo np.
    zatankują i odjadą bez płacenia.
    Wszystko to nie zmienia faktu, że maskującuy tablice to prawdopodobnie
    zwykli paranoicy - ale takie ich prawo.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi