  • 1. Data: 2012-01-31 09:37:54
    Temat: [Piątkowo] Fachowe wyciąganie zakopanego samochodu...
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    Wprawdzie wtorek

    Auto zakopane w piasku, a w w śniegu należy tak samo się zachowywać...
    ;)

    http://www.sadistic.pl/sie-zakopal-vt101504.htm

    Ręce opadają...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 2. Data: 2012-01-31 10:07:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wojciech,

    Tuesday, January 31, 2012, 9:37:54 AM, you wrote:

    > Wprawdzie wtorek
    > Auto zakopane w piasku, a w w śniegu należy tak samo się zachowywać...
> [...]

    Słów brak - głupie kasztany.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-01-31 10:11:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w wiadomości grup
    >Wprawdzie wtorek
    >Auto zakopane w piasku, a w w śniegu należy tak samo się
    >zachowywać...
    >http://www.sadistic.pl/sie-zakopal-vt101504.htm
    >Ręce opadają...

    Oj tam, stare i bylo, ale moze nie widziales - patrz jak sie to robi
    fachowo i po amerykansku

    http://www.youtube.com/watch?v=FDjmylmXxew

    I sie nie dziwie ze oni pickupy kupuja - tam przynajmniej hak jest
    solidny :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-01-31 10:31:31
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-31 10:11, J.F pisze:
> [...]
    > fachowo i po amerykansku
    > http://www.youtube.com/watch?v=FDjmylmXxew
    > I sie nie dziwie ze oni pickupy kupuja - tam przynajmniej hak jest

    Znałem to - ale nie można nic zarzucić - auto wyjechało (szczegół, że
    nie całe)...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 5. Data: 2012-01-31 10:37:30
    Od: marsel <marcin@pl>

    Co to za VW, że ma silnik umieszczony wzdłużnie?

  • 6. Data: 2012-01-31 10:52:49
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    > Ręce opadają...

    Gdyby na filmie byl francuz, to glowe bym dal, ze to Michal...

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2012-01-31 10:56:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-31 10:37, marsel pisze:
    > Co to za VW, że ma silnik umieszczony wzdłużnie?

    Wygląda na caddy ale jakiś nieco inny, pewnie na ich kraj szła jakaś
    specjalna wersja. Widać że pickup więc możliwe że to jakiś home made, z
    większym silnikiem zamontowanym wzdłużnie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-01-31 11:20:47
    Od: marsel <marcin@pl>

    > Wygląda na caddy ale jakiś nieco inny, pewnie na ich kraj szła jakaś
    > specjalna wersja. Widać że pickup więc możliwe że to jakiś home made, z
    > większym silnikiem zamontowanym wzdłużnie.

    Reflektor z kierunkowskazem, a szczególnie błotnik przypomina Octavię.
    Co to za furmanka?

  • 9. Data: 2012-01-31 11:21:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-31 11:20, marsel pisze:

    > Reflektor z kierunkowskazem, a szczególnie błotnik przypomina Octavię.
    > Co to za furmanka?

    No też właśnie te elementy mi do octavii pasują. Możliwe że jakiś SAM :)
    Ale trzeba zaczekać na kogoś kto interesuje się eksportowymi wersjami vw ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2012-01-31 13:11:27
    Temat: Re: Fachowe wyciąganie zakopanego samochodu...
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jan 31, 11:21 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Ale trzeba zaczekać na kogoś kto interesuje się eksportowymi wersjami vw ;)

    Chłodnica z boku jak w starym Passacie/Audi ;)
    Morda jak w Polo 6N2 ;)
    Musi ani chyba jakiś wyrób pewnie RPA bo jakoś tak jakby po arabsku
    brechają :D

    Pozdrawiam !