  • 11. Data: 2009-04-24 06:50:32
    Temat: Re: Piatkowo...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Eskimos wydusił z siebie te słowy:

    > Znaczy ze jak w sobote usłysze np. dobry kawał o wrobelku, to musze
    > czekac prawie cały tydzien zeby sie nim podzielic z resztą? ;)

    nie, wystarczy, ze napiszesz w tytule "piątkowo" :D
    Ale prawda jest taka, ze jesli kawał już był, albo jest mało smieszny to
    zostaniesz zjebany za spamowaie :P wiec trzeba uważać.
    Poza tym od jakiegoś czasu przymyka sie oko na grupie, jesli piątkowo
    pojawia sie już w srode, albo jeszcze w niedziele ... tylko treść musi być
    naprawde fajna.

    hehe

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 12. Data: 2009-04-24 06:54:05
    Od: d...@w...pl

    On 24 Kwi, 08:43, AlF <s...@g...com> wrote:

    > dobre - czuje jakby moj monitor zaczal wyswietlac w 3D!

    dobre w ..uj
    ale co to wspolnego z 3d to nie wiem

  • 13. Data: 2009-04-24 07:11:35
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy ze jak w sobote usłysze np. dobry kawał o wrobelku, to musze
    > czekac prawie cały tydzien zeby sie nim podzielic z resztą? ;)
    o wrobelku to nie musisz ;)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 14. Data: 2009-04-24 07:12:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    BartekGSXF wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > o wrobelku to nie musisz ;)

    tak napisales, ze jeszcze pomysli, ze nie musi czekać do piątku, a nie, ze
    nie musi już go powtarzac ;)

  • 15. Data: 2009-04-24 07:15:53
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 24 Kwi, 08:32, Eskimos <e...@t...pl> wrote:
    ciach (...)
    > Urodziłem się i wychowałem na Winogradach
    ciach (...)

    Hehe :)
    To ja z Piatkowa, mam te same doswiadczenia z Winogradami...
    kosmonauci i ufole (osiedle kosmonautow, przyjazni polsko radzieckiej
    i takie inne ).
    To byly czasy. Po szkole siedzialo sie na dworze i gralo w pile, albo
    robilismy olimpiade (np. biegi na 11te pietro), skoki z hustawek,
    kapsle, kule duńskie, zabawy na zwirowniach... piekne... No a jak sie
    nudzilo, to cala gromada jezdzilo sie '85' na Winogrady szukac
    zaczepki.... taaa... To byly czasy....
    I zeby nawiazac do tematu grupy, to kolega z Piatkowa, mial ojca,
    ktory mial rower z silnikiem,a potem jako jeden z pierwszych mial
    motorynke :)

    pozdry
    MK

  • 16. Data: 2009-04-24 07:18:54
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak napisales, ze jeszcze pomysli, ze nie musi czekać do piątku, a nie, ze
    > nie musi już go powtarzac ;)
    Racja.

    O wrobelku to zawsze mozna.

    O!

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 17. Data: 2009-04-24 07:19:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    BartekGSXF wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Racja.
    >
    > O wrobelku to zawsze mozna.
    >
    > O!

    ze tak zapytam .. czy tyo jest w nowym FAQ?

    :F

  • 18. Data: 2009-04-24 07:26:18
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 24 Apr 2009 09:12:53 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >tak napisales, ze jeszcze pomysli, ze nie musi czekać do piątku, a nie, ze
    >nie musi już go powtarzac ;)

    Tak napisaliscie, jakbyscie nie wiedzieli (albo, co gorsza, uwazali,
    ze ja nie wiem), ze kawał o wróbelku to na tej grupie swego rodzaju
    topos ;)

    Disclaimer: Wiem co to piatkowo (choc uwazam, ze to glupi zwyczaj i
    jeszcze glupsza nazwa ;), wiem do czego sluzy usenet, wiem co to OT,
    NTG i wiem jakie kawały sie tu już pojawiały, bo czytam grupe
    codziennie od 9 lat. Piatkowa sie czepiłem ot tak, dla jaj. Moze byc?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 19. Data: 2009-04-24 07:36:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Eskimos wydusił z siebie te słowy:

    > Tak napisaliscie, jakbyscie nie wiedzieli (albo, co gorsza, uwazali,
    > ze ja nie wiem), ze kawał o wróbelku to na tej grupie swego rodzaju
    > topos ;)

    coś mi sie zdaje, ze ten wątek to od początku do konca pasmo wielkich
    nieporozumien :D

  • 20. Data: 2009-04-24 08:34:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Tak napisaliscie, jakbyscie nie wiedzieli (albo, co gorsza, uwazali,
    > ze ja nie wiem), ze kawał o wróbelku to na tej grupie swego rodzaju
    > topos ;)
    Ale my wiemy, ze Ty wiesz, ze my wiemy, ze Ty wiesz, ze to jest broda z
    wrobelkiem i on jest w fak i w ogole. ;)

> [...]
    > NTG i wiem jakie kawały sie tu już pojawiały, bo czytam grupe
    > codziennie od 9 lat. Piatkowa sie czepiłem ot tak, dla jaj. Moze byc?
    Pewnie, ze moze i my o tym wiemy, ze Ty wiesz.
    Mialo byc piatkowo... ups

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8