  • Data: 2009-04-24 07:15:53
    Temat: Re: Piatkowo...
    Od: MichalKu <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 08:32, Eskimos <e...@t...pl> wrote:
    ciach (...)
    > Urodziłem się i wychowałem na Winogradach
    ciach (...)

    Hehe :)
    To ja z Piatkowa, mam te same doswiadczenia z Winogradami...
    kosmonauci i ufole (osiedle kosmonautow, przyjazni polsko radzieckiej
    i takie inne ).
    To byly czasy. Po szkole siedzialo sie na dworze i gralo w pile, albo
    robilismy olimpiade (np. biegi na 11te pietro), skoki z hustawek,
    kapsle, kule duńskie, zabawy na zwirowniach... piekne... No a jak sie
    nudzilo, to cala gromada jezdzilo sie '85' na Winogrady szukac
    zaczepki.... taaa... To byly czasy....
    I zeby nawiazac do tematu grupy, to kolega z Piatkowa, mial ojca,
    ktory mial rower z silnikiem,a potem jako jeden z pierwszych mial
    motorynke :)

    pozdry
    MK