-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Piate :)
Date: Sun, 17 Jan 2010 22:27:48 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 32
Message-ID: <hivvhi$ct4$1@mx1.internetia.pl>
References: <hiugvh$ifd$1@news.onet.pl> <l...@4...com>
<hiunvm$2qg$1@news.onet.pl> <hiup4o$9f3$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<4...@n...home.net.pl> <hivkfo$puc$1@mx1.internetia.pl>
<hivm3p$5cc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-159-32.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1263763826 13220 87.205.159.32 (17 Jan 2010 21:30:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jan 2010 21:30:26 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Antivirus: avast! (VPS 100117-1, 2010-01-17), Outbound message
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247935
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:hivm3p$5cc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Jak ktoś seryjnego rozpędza do 180, to u niego przeważa nachylenie stoku i
> tylny wiatr.
Niech to będzie i nitro ;-) Takim samochodem to i tak bez sensu...
> Najmocniejsza seria się rozpędza do 155-160km/h (inna bajka co tam wtedy
> pokazuje prędkościomierz).
Niech to będzie i gps-owe 155km/h. W tym aucie i tak przy takiej prędkości
śmierć siada na miejscu pasażera ;-)
> No to nie jest drogowa bestia.
> Wąski i dość wysoki, dzięki temu ze skłonnością do szlifowania lusterek.
> Do tego krótki i nierówno wyważony, przez co przód i tył w zupełnie inny
> sposób pokonuje nierówności.
>
> Na dobrym zawieszeniu jedzie się lepiej, ale nadal trzeba być czujnym.
Ja wiem dlaczego ma takie właściwości jezdne (a właściwie ich brak ;-). Mnie
chodziło tylko o to, że trzeba mieć niepokolei w głowie, żeby z takimi
prędkościami jeździć po polskich koleinach taką konstrukcją. Ona się po
prostu do tego nie nadaje. Tak jak producenci ograniczają maksymalną
prędkość do 250km/h w swoich topowych modelach, tak samo powinni ograniczać
w bolidach typu seicento do 110km/h. ;-)
Pozdrawiam
Czabu
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.10 22:46 J.F.
- 17.01.10 22:53 Rafał Grzelak
- 18.01.10 06:49 MarcinJM
- 18.01.10 09:33 BartekK
- 18.01.10 11:51 J.F.
- 18.01.10 19:25 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=