  • Data: 2010-01-17 13:37:29
    Temat: Re: Piate :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Niemkiewicz pisze:

    > No własnie - jaka jest odczuwalna prędkośc w czymś takim przy,
    > powiedzmy, 180km/h? Wczoraj wracałem do DC z Radomia i mnie takie żółte
    > gównienko z czerwonym napisem sporting wyprzedziło ze sporą przewagą, a
    > ja miałem ~170. Aż się zdziwiłem, że toto tyle pojedzie...

    Seria tyle nie pojedzie, ale ludzie w to wkładają rozmaite silniki, bo
    we Fiacie pasuje wszystko do wszystkiego.
    Mając w cento 90KM, jak się uda trafić ze skrzynią, to można myśleć o
    zbliżeniu się nawet do 200km/h przy sprzyjającym wietrze :)

    Jeżeli chodzi o odczucia to w wyprutym ze wszystkich wygłuszeń jest
    strasznie głośno. Przy 170-180 składają się lusterka.
    Do tego twarde zawieszenie, kubełki i ciasne pasy powodują że dokładnie
    czujesz po czym i z jaką prędkością jedziesz :)

    Jednym słowem - w dłuższej trasie robi się koszmar.