  • Data: 2010-01-17 19:41:58
    Temat: Re: Piate :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:

    > No i dobrze, domyślam się że wątkotwórca nie kupuje tego do celów
    > długich wyjazdów rodzinnych na wczasy do Bułgarii, tylko po to właśnie,
    > by czuć po czym i jak jedzie :)

    Oczywiście.
    Jak się kiedyś przejechałem na kołach z Gdyni do Włocławka na rajd, to
    następnym zakupem była laweta :)

    > Wg. mnie - do wprawiania się w sporcie sprzęt i podejście idealne. Czego
    > sam się człowiek dowie metodą prób i (możliwie tanich) błędów, to sto
    > razy cenniejsze niż wyczytane/nauczone, zwłaszcza jak samemu się coś
    > zmajstruje skręci zespawa, wg swojego pomysłu i przemyśleń, i widać z
    > tego jakiś efekt i można wyciągać wnioski.

    Z jednej strony tak, a z drugiej nie.
    Bo ja mam w miarę dobrze przygotowane CC - dobry zawias, wzmocnienia,
    sztywna buda, dość mocny silnik i jeździ to całkiem dobrze.

    Ale np. nie prowadzi się tak dobrze jak moja cywilna, zupełnie seryjna
    12-to letnia Corolla, nawet na już mocno zużytym zawieszeniu.

    Niedużym nakładem sił i środków można by Corollę przygotować do rajdów
    tak, że Cento nie miałoby szans.