    Subject: Re: Piaskarka - śnieg
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Mon, 26 Feb 2018 12:25:57 +0100

    W dniu 2018-02-25 o 15:34, Twardy pisze:
    > Czy piaskarka może sypać żwirkiem gdy nadjeżda samochod z przeciwka i
    > wymijają się.
    > Dzisiaj sypała taka piaskarka zwirkiem i gdy zbliżalem sie do niej i
    > byłem koło niej.
    > Smiem twierdić, że kierowca zrobil to celowo, bo widac było jak wyjechal
    > ze stacji paliw i wlaczył
    > rozrzutnik a widzial ze nadjeżda samochod z przeciwka.
    > Czy ma prawo rozsypywąc czy musi wylaczyc na ten czas rozrzutnik.

    Właśnie ostatnio widziałem jak stała policja, piaskarka i jakieś kombi.
    Kombi miało sporą dziurę w tylnej bocznej szybie. Dwa metry wcześniej i
    kierowca w twarz by dostał.

    I mnie kiedyś przygrzmocili wielkim kamsztorem w drzwi - zahuczało i
    odbiło lakier do podkładu. Od tamtej pory trzymam się od piaskarek
    możliwie daleko.

    Kiedyś czytałem, że piasek używany do posypywania drogi musi być jakiś
    "specjalny", bez kamieni, brył itp. Znając życie, to pewnie miasto płaci
    za "specjalny" piasek, a rozsypywane jest to co najtańsze.