    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Piaseczno - Nowy Dwór Mazowiecki. Jak?
    Date: Wed, 09 Apr 2014 22:00:35 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 09.04.2014 o 21:29 WildS <f...@n...pl> pisze:

    > Wymyśliłem taką trasę:
    > http://goo.gl/maps/easNj
    > ale nie byłem jej pewien.

    Ta trasa jest dobra ale ma jedno słabe miejsce: Dolinka Służewiecka -
    około 17 jest codziennie zapchana, przejazd do mostu czasami zajmuje
    30min. Co drugi dzień dodatkowo jest dzwon "przy kościele", czasami można
    tam postać i godzinę. W ciągu dnia raczej rzadko kiedy stoi. Jak będziesz
    jechał rano - dodatkowo postoisz na Puławskiej do wiaduktu S2.

    > http://goo.gl/maps/WGNqb
    >
    > Ciekaw jestem jaka czasowa różnica w okolicach godziny 17 wychodzi.
    >
    > Jakieś sugestie na przyszłość, żeby tyle km nie nadrabiać niepotrzebnie?

    Jest też wariant S2, S8, Babice, Klaudyn, Łomianki, 7 - tam też jest
    ograniczenie do 10t ale "dużych" jak słyszę na CB nie ruszają. Każdemu
    "dużemu mobilowi" radzą aby w razie kontroli powiedział że z/do Kolportera
    jedzie:-).

    Trasa przez Dolinkę jest najlepsza ale tylko miedzy 10-tą a 15-tą. Później
    lub wcześniej jest ciasno.

    TG