  • Data: 2012-10-01 13:10:46
    Temat: Re: Pianka budwlana w wydechu
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 12:53:42 +0200, Albercik napisał(a):

    > A jak daleko jest tłumik od ujścia wydechu? co to za auto? bo jeżeli
    > pianka jest tylko w rurze, nie doszła do tłumika, to wydłubać
    > czymkolwiek problemu większego nie będzie. Gorzej jak trafiła do tłumika
    > i tam się rozszerzyła. Może być w takim przypadku konieczna ingerencja
    > szlifierki i spawacza, a nawet wymiana. Dużo też zależy od zacięcia
    > osoby aplikującej.. Jak rurkę wsadziła głęboko i miała parę sekund czasu
    > to zapewne piana trafiła do tłumika. To dziadostwo rozszerza się fpizdu
    > razy. Dalej niż za tłumik raczej na pewno się nie dostała.

    Auto to jakieś stare A6 z większym benzynowym silnikiem. 3.0 może.
    Generalnie nie mój problem, ja będąc zastawionym szukałbym innego
    rozwiązania, pewnie potrąbił (parking w otoczony z 3 stron blokami), może
    by właściciel wyszedł, jak nie SM. Generalnie właściciel tegoż A6 jest z
    nim mocno związany, nawet jak kawałeczek dalej są miejsca on musi na
    parkingu, jak nie ma miejsca to rajdy po tranikach etc. by się wcisnąć.
    Zdaża się. Bloki mają to do siebie, że pełen przekrój społeczny zamieszkuje
    :-). Ktoś się musiał mocno zirytować, że aż w piankę zainwestował :-).