  • 11. Data: 2010-08-24 12:40:27
    Temat: Re: Piach w progach po piaskowaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i507dv$d76$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak się zastanawiam jak jest poprawnie - progu czy progowi?

    Nie żartuj, naprawdę sie zastanawiasz?

  • 12. Data: 2010-08-24 12:46:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Katanka pisze:

    > Tak się zastanawiam jak jest poprawnie - progu czy progowi?

    Oczywiscie, ze progowi :)
    "Oczko sie temu MISIU...."

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2010-08-24 13:06:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-24 12:46, MarcinJM pisze:

    > Oczywiscie, ze progowi :)
    > "Oczko sie temu MISIU...."

    To jest po prostu misiownik.

  • 14. Data: 2010-08-24 14:38:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > baran który piaskował mi auto a potem je lakierował zapomniał wyciągnąć
    > z progu resztki piasku. I niestety teraz jest on zamalowany i zalany
    > warstwą bituniczną.

    Ale ile lat potrzebujesz zeby to dzialalo ?

    Bo jak kilka to powinno wytrzymac.

    KJ

  • 15. Data: 2010-08-24 15:11:27
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Ale ile lat potrzebujesz zeby to dzialalo ?
    >
    > Bo jak kilka to powinno wytrzymac.

    i oto jest pytanie, nie wiem rok dwa jak dla mnie, ale jak już coś robie
    i ładuje w to kasę to chciałbym aby to było wieczne :) Chociaż jak w tej
    piosence leci "nic nie trwa wiecznie, niebezpiecznie
    jest wierzyć w to, że coś trwa wiecznie."

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-08-24 18:35:55
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości
    > to co? dobrze ze ten piach tam jest :)?
    wg mnie po prostu nie ma znaczenia. bo nic się nie stanie.

    > Po prostu jak się coś robi robi się dokładnie.
    A próg nie był dokladnie zamknięty i szczelny?
    Jeżeli odessałeś, to pewnie zrobiłeś otwór, czyli rozszczelniłeś izolację.
    Pytanie czy zamknąłeś poprawnie.
    Bo teraz mogłeś sam spartaczyć, a za lat kilka będziesz narzekać na kogoś.

  • 17. Data: 2010-08-25 10:30:33
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    jerry pisze:
    > Jeżeli odessałeś, to pewnie zrobiłeś otwór,

    odessałem przez zdjęty tylni boczek (auto 3 drzwi) nic nie wierciłem.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-08-25 20:50:43
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pytanie czy zamknąłeś poprawnie.
    > Bo teraz mogłeś sam spartaczyć, a za lat kilka będziesz narzekać na kogoś.

    Widzę, ze kolega "jest na bakier" z techniką motoryzacyjną i nie wie, że
    wszelkie profile w samochodzie czy to progi, czy słupki oraz drzwi nie są i
    nie mogą być szczelnie zamknięte i nawet producenci robią w nich specjalne
    otwory, którymi wylewa się gromadząca się w tych profilach woda.

  • 19. Data: 2010-08-25 21:01:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:50:43 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > nie mogą być szczelnie zamknięte i nawet producenci robią w nich specjalne
    > otwory, którymi wylewa się gromadząca się w tych profilach woda.

    A woda się gromadzi bo nie są szczelne... I tak w koło Macieju :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 20. Data: 2010-08-25 21:02:55
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > i nie mogą być szczelnie zamknięte i nawet producenci robią w nich
    > specjalne otwory, którymi wylewa się gromadząca się w tych profilach woda.

    P.S.
    Dodam jeszcze, że jedną z przyczyn szybkiego gnicia progów czy drzwi jest
    właśnie fakt zaklejania tych otworów bitumitem i gromadzacym się piachem,
    przez co woda nie ma jak spływać i gromadząc się w tych profilach powoduje
    korozję, nawet pomimo wykonanej konserwacji. Niestety, ale zamknięte profile
    trudno jest wewnątrz pokryć idealnie na całej powierzchni i dlatego też
    zawsze znajdzie się jakieś miejsce stanowiące ognisko korozji.