    From: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Date: Sun, 3 Jul 2011 12:42:44 +0200

    > Napisz prosze:
    > -jak wyglada serwis w DC (albo Twoje rejony)

    jak juz powiedzalem moja jezdzi Visionem, ale mechanicznie to to samo co
    300m.
    serwis wyglada tak ze jak masz kogos w usa to ceny czesci sa wrecz
    smieszne - zreszta sprawdz na rockauto lub autozone.
    jesli chodzi o realne spalanie to tez sprawdzic mozesz na oficjalnej stronie
    w usa (fueleconomy.com)- tam nikt na sile nie ubarwia ze mu passat 1,9TDI
    pali 3 litry :-)
    no a jesli chodzi o polskie realia to ceny elementow zawieszenia ksztaltuja
    sie na wrecz identycznym poziomie jak do mondeo Igen - pozatym ujezdzajac
    amerykanca juz jakies 5 lat zauwazylem ze sa 2 typy sprzedajacych czesci -
    jedni chca mega drogo (kilkakrotnie!! drozej niz za nowke! "bo to przeciez
    amerykanski"), drudzy znow chca smiesznie tanio " bo to przeciez niechodliwy
    amerykanski" :-)
    spalanie (realne) trzeba przyjac na poziomie 10trasa, 15 miasto -wiecej
    raczej nie powinien spalic, a kazda mniejsza ilosc mozna uznac za
    zaoszczedzona :-)

    > -jak z awatryjnoscia (amerykaniec...wiesz, wycieki oleju, padaczka

    moj ma 17 lat i garazowany jest od nowosci pod chmurka ..w garazu spedzil
    moze ze 4 dni :-) jedyne oznaki korozji sa tam gdzie byla ingerencja
    zlodziejow i lakiernika czyli na tylnej klapie.pozatym 0 rdzy wiec jak na 17
    to chyba tragedii nie ma :-)

    > -widoczna (?) tandeta w srodku

    to rzecz gustu - choc osobiscie twierdze ze amerykance sprzed gdzies ok.2004
    sa poprostu sliczne - tandetne sa juz te nowsze bo tam sam plastik/fantastik
    jak w piacie panda

    > -slaby rocznik (o AC raczej musze zapomniec)

    ja tam AC nie place ale z tego co gdzies slyszlame to na starsze jak 10 lat
    tez mozna ywkupic..ale 100% pewnosci nei mam

    > zawieszenia itp...mialem okazje prawie macac Voyagera w "dosc dobrym
    > roczniku" i sobie bym nie kupil - opinia zaufanego maniaka motoryzacji)

    hmm...to pewnie tez rzecz gustu, ciekawe czy ten maniak motoryzacji
    kiedykolwiek jezdzil takim voyagerem - bo jesli to zatwardzialy fanatyk
    sharana 1,9tdi z manulem w full wypasie w postaci tylnych szyb na korbke i
    manualnej klimy to faktycznie taki voyek z relanym malym przebiegiem z 3
    strefowym climatronikiem, silnikiem 3,8, pelna elektryka(lacznie z bocznymi
    dzwiami, regulacja foteli, fotochromatycznymi lusterkami,skora, kapitanskimi
    fotelami itp,itd) za 1/3 czy nawet 1/5 ceny skromnie wyposazonego sharana
    moze przyprawic o "niezadowolnie" wlasciciela sharana..ale jak juz mowilem
    to rzecz gustu :-)
    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)