  • Data: 2010-08-27 10:49:32
    Temat: Re: Pi?tek się zbliża - rosyjscy mechanicy i poduszka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Aug 2010 10:27:11 +0200, Big Jack wrote:

    >No przecież powołujesz się na swoją wiedzę

    Popatrz w watek - to P_ablo

    >To wskaż mi ten sens, bo komplikowanie układu IMHO zwiększa
    >prawdopodobieństwo awarii tegoż.

    Ale nie zabije mechanika przypadkowe zwarcie przewodow srubokretem,
    czy ani kierowcy przetarcie przewodow, ani nie bedzie problemow ze raz
    na milion przy wlaczeniu zaplonu poduszka sama wybucha, bo procesor
    zle wystartowal, czy gdzies mu sie program zawiesil.
    A nawet to ze nie mozna posadzic kogos na poduszce i podlaczyc pod
    akumulator moze byc w USA bardzo cenne. Albo ze nie mozna uzyc
    poduszki jako detonatora do bomby przez terrorystow.

    J.