  • Data: 2012-03-16 09:22:48
    Temat: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2012 20:02, Kapec pisze:

    > Nowe telewizory sa wielosystemowe i radza sobie z roznymi systemami.
    > Problemem moze byc sprzet z USA bo u nich sa Cale.

    a co mają cale do transmisji sygnału?
    czy w usa długość fali jest inna bo mierzona w calach?

    zacznijmy od tego, że tam są urządzenia wyłącznie na ich rynek
    i uniwersalne. te na ich rynek są chociażby wyłącznie na 115V i jak
    dotychczas ntsc. nie wiem jaki obecnie system cyfrowy tam działa,
    nie zamierzam sprowadzać.
    analgowe działały bez problemu, mam jeszcze jeden działający.