    From: "Robert_J" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Date: Wed, 14 Mar 2012 10:33:31 +0100

    > No tak, to trzeba będzie "jeleniowi" dokupić jakis
    > zewnętrzny dekoder. A niesmak w stosunku do firmy na "P"
    > pozostanie :)

    A co Ty chcesz od firmy na "P"? Pretensje należy kierować do
    sprzedawców, a nie do producenta. I nie dotyczy to tylko
    firmy na "P", ale w zasadzie wszystkich firm :-). Około trzy
    lata temu sklepy wyzbywały się TV z MPEG-2 (zapewne tanio
    kupionych), nie informując klientów że te nie odbiorą
    naszego DVB-T. Na pytanie klienta czy nada się do cyfry
    sprzedawca zwykle odpowiadał że nada się, bo ma tuner
    cyfrowy :-). Często nawet samemu nie zdając sobie sprawy że
    wprowadza klienta w błąd. A jak wszedł obowiązek takiej
    informacji, to felernych telewizorów już praktycznie nie
    było. Jak przychodzi do mnie klient żeby podłączyć mu pakiet
    cyfrowy to zadaję pytanie kiedy kupił TV. Jak słyszę że
    "nówka, 3 lata temu kupiona", to w 75% okazuje się, że ma
    tylko MPEG-2 :-).