  • Data: 2012-03-14 19:52:49
    Temat: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Od: "SB" <b...@v...pl1> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jjpold$orm$1@inews.gazeta.pl...

    > A co Ty chcesz od firmy na "P"? Pretensje należy kierować do sprzedawców,
    > a nie do producenta. I nie dotyczy to tylko firmy na "P", ale w zasadzie
    > wszystkich firm :-). Około trzy lata temu sklepy wyzbywały się TV z MPEG-2
    > (zapewne tanio kupionych), nie informując klientów że te nie odbiorą
    > naszego DVB-T. Na pytanie klienta czy nada się do cyfry sprzedawca zwykle
    > odpowiadał że nada się, bo ma tuner cyfrowy :-). Często nawet samemu nie
    > zdając sobie sprawy że wprowadza klienta w błąd. A jak wszedł obowiązek
    > takiej informacji, to felernych telewizorów już praktycznie nie było. Jak
> [...]

    No nie, ja wszystko rozumiem, ale pojać nie mogę :)
    3-4 lata temu może i faktycznie był problem aby określić jaki standar się
    przyjmie w PL.
    Ale zobaczcie date powstania tej rekalmówki/opisu. 2011 rok. Tu już powinno
    być czarno na białym :
    Nie umożliwia odbioru DVB-t w Polsce.

    http://download.p4c.philips.com/files/4/47pfl5603d_1
    0/47pfl5603d_10_pss_pol.pdf