  • Data: 2012-03-13 20:20:39
    Temat: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SB" <b...@v...pl1> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    s_47pfl5603_d/

    > No tak, to trzeba będzie "jeleniowi" dokupić jakis zewnętrzny dekoder. A
    > niesmak w stosunku do firmy na "P" pozostanie :)

    Zawsze mówiłem, że trzeba się trochę zainteresować tym, co się kupuje.
    Pewnie w planach w momencie zakupu nie było oglądania dvb-t, tylko teraz się
    kolega obudził z ręką w nocniku i zdziwionego udaje.
    3 lata temu to jednak już można było się dowiedzieć jakie dvb-t ma być w tv
    (ja np, już dłużej korzystam z takiego odbioru) tylko trzeba było chcieć.