  • 11. Data: 2024-05-23 12:46:21
    Temat: Re: Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 May 2024 15:56:28 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ciągle wychodzą jakieś nowe WADY tych pojazdów
    >
    > Może trzeba ZAKAZAĆ BO LUDZIE PŁONĄ TFUUUU GINĄĄĄ ;)

    Przestań wreszcie popierdywać na grupie. Jak się coś nie podoba to wypad
    na pręgierz. On jest dla durni, zapasuje ci.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2024-05-23 14:51:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Ło matko w tym europejskim mieście można łazić na czerwonym na swoją
    odpowiedzialność?

    WONDERLAJEN BY CHYBA ZAWAŁU DOSTAŁA ;-)

  • 13. Data: 2024-05-23 15:12:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > zapasuje ci

    Jesteś białym wolnym człowiekiem, Nie musisz czytać.

    Jesteś?

  • 14. Data: 2024-05-23 15:27:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.05.2024 o 12:42, J.F pisze:

    > Nie, jak pracują na jałowych/niskich obrotach.

    To nie są.

    > No i jak są nowe, a nie jakies rozklekotane przez 200kkm :-)

    Żadne nie są tak ciche jak elektryki.

    Weź jednak nastaw ucha. Są różne hybrydy, cisza. I faktycznie można pod
    taką wejść.

  • 15. Data: 2024-05-23 16:31:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2024 15:12:01 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Jesteś białym wolnym człowiekiem, Nie musisz czytać.
    >
    > Jesteś?

    A ty białym wolnym durniem. Nie musisz pisać a piszesz. Twoje infantylne
    zdumienia tym czy owym mają się nijak do istoty list dyskusyjnych ani do
    tematyki tej grupy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2024-05-23 17:20:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 May 2024 11:40:50 +0200, J.F

    > Złe miasto ... do porównania :-)

    Raptem największe w Polsce.

    > https://www.youtube.com/watch?v=Xtf6dbx1mtE
    > Trzeba mieć głośny wydech i umiec go używać :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=PHg3HDg9z3Y

    Abstrahując od tego idioty, jak widać hałas
    od silnika nic nie zmienia, pompowanie że
    ludzie nagle zaczną wpadać pod elektryki
    to typowa rusko-konfederacka narracja
    aby tylko kolejnym tematem je ludziom
    obrzydzić.

    > I nadal jezdzi, czy korba wyszła bokiem ? :-)

    Nie wiem, kontakt się skończył.

    > Ale i tak przepłaciłeś
    > https://www.youtube.com/watch?v=bU6zYEozL3E
    > i korba bokiem nie wyszła :-)

    Nadal są jednak idioci co olej wymieniają
    co 5-10 tys. km i myślą że to dzięki temu
    mają zdrowy silnik.

    > Fakt, ze oleje coraz lepsze, może i silniki coraz lepsze...

    Ponoć era downsizingu to era księgowych, silniki więcej
    jak 100 tys. nie wytrzymują. Tylko to taka sama prawda
    jak o BEV co rozjeżdżają ludzi, czyli gówno prawda.

    > Ale z drugiej strony
    > https://youtu.be/nMUFT-ow7tI?t=285
    > https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo

    Dlatego to spalinowe dziadostwo powinno zniknąć.
    Ja to nadal nie mogę wyjść ze zdziwienia jak tak
    skomplikowane mechanizmy tyle czasu przetrwały
    w użytkowaniu. No ale, firmy samochodowe
    i mechanicy też żyć muszą mieć z czego.

    Dlatego taka sraka jest na elektromobilność,
    bo tam nie ma co obsługiwać przez pierwsze
    min. 8 lat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2024-05-23 23:26:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.05.2024 o 15:56, _Master_ pisze:
    > Ciągle wychodzą jakieś nowe WADY tych pojazdów
    >
    > Może trzeba ZAKAZAĆ BO LUDZIE PŁONĄ TFUUUU GINĄĄĄ ;)

    Nie bój nic UE już dawno wybadała sprawę i miała nawet na to pomysły.

  • 18. Data: 2024-05-24 07:51:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A ty białym wolnym durniem

    Jesteś?

  • 19. Data: 2024-05-24 10:52:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 May 2024 07:51:15 +0200, _Master_

    > Jesteś?

    Tak, jesteś konfederackim białym (?) durniem na liście ruskich.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 21. Data: 2024-05-26 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ ...@...pl ...

    > Ło matko w tym europejskim mieście można łazić na czerwonym na swoją
    > odpowiedzialność?
    >
    > WONDERLAJEN BY CHYBA ZAWAŁU DOSTAŁA ;-)

    W prawie całej europie mozna przechodzic na czerwonym...
    Tu Polska jest wyjatkiem.
    Musisz sie dokształcic w swoim unio sceptycyzmie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?